  • 1. Data: 2009-07-30 17:00:26
    Temat: odległość od granicy działki
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    jakie prawo opisuje dozwolone odległości budynków od granicy działek?

    wiem że odległość budynku od granicy działki budowlanej wynosi 3, lub 4m,
    czy ta analogia odnosi się do granic działek niebudowlanych?

  • 2. Data: 2009-07-30 20:02:59
    Temat: Re: odległość od granicy działki
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Papa Smerf pisze:
    > jakie prawo opisuje dozwolone odległości budynków od granicy działek?
    >
    > wiem że odległość budynku od granicy działki budowlanej wynosi 3, lub 4m,
    > czy ta analogia odnosi się do granic działek niebudowlanych?

    Od czerwca jakieś zmiany w prawie budowlanym odnośnie kwestii odległości
    od granic. Poszukaj sobie. Zmiany na korzyść. Choć w sumie... wolal bym,
    żeby żaden mój sąsiad się 1,5m od mojej granicy nie budował.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...