  • 11. Data: 2009-06-11 19:15:55
    Temat: Re: Izolacja termiczna starych ścian fundamentowych
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Kris pisze:

    > Ale po co. Czy jest jakis problem z tym fundamentem czy chcesz go
    > oblepić tylko po to aby był oblepiony?
    He,he, po drugiej stronie muru jest piwnica i zimno tam jak cholera.
    A sądząc po stanie obecnego lepiku na ścianie, cud,że nigdy się tam woda nie dostała.

  • 12. Data: 2009-06-11 19:27:09
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message

    > He,he, po drugiej stronie muru jest piwnica i zimno tam jak cholera.
    > A sądząc po stanie obecnego lepiku na ścianie, cud,że nigdy się tam woda
    > nie dostała.

    Ile to jest razem m2 do naprawy i jakim funduszem dysponujesz?
    Można najpierw wyskrobać, na to dać specjalny grunt rozpuszczalnikowy ale
    słaby deitermann, na to superflex 10 i styrodur po czym geowłókninę i
    zasypać.
    Superflex przykryje rozpuszczalniki.

  • 13. Data: 2009-06-11 19:38:32
    Od: Rentier <f...@g...com>

    kiki pisze:
    > Ile to jest razem m2 do naprawy
    Mało- 6,5 mkw

    > Można najpierw wyskrobać, na to dać specjalny grunt rozpuszczalnikowy ale
    > słaby deitermann, na to superflex 10 i styrodur po czym geowłókninę i
    > zasypać.
    > Superflex przykryje rozpuszczalniki.
    OK, ale mam zdecydowanie większy problem z przenikaniem zimna niż wilgoci.

  • 14. Data: 2009-06-11 19:47:22
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    > Mało- 6,5 mkw

    > OK, ale mam zdecydowanie większy problem z przenikaniem zimna niż wilgoci.

    Ale dasz na to styrodur bezpośredni na superflex. Przykleisz i to wystarczy.
    Zasypiesz i po sprawie.

  • 15. Data: 2009-06-11 21:44:53
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > Ale dasz na to styrodur bezpośredni na superflex. Przykleisz i to wystarczy.
    > Zasypiesz i po sprawie.

    Tylko, że za 20litrów dysperbitu da 60pln i wystarczy na zagruntowanie
    około 40m2, a za superflex da 360pln

  • 16. Data: 2009-06-11 22:47:31
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Arek" <a...@g...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    >Tylko, że za 20litrów dysperbitu da 60pln i wystarczy na zagruntowanie
    >około 40m2, a za superflex da 360pln

    O ile wsiąknie w to co pozostało. Osobiście wątpię, że po lepiku da się użyć
    dysperbitu.
    Tak by zrobił raz, a dobrze i wiecej nie wracał.

  • 17. Data: 2009-06-12 05:30:40
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > "Arek" <a...@g...pl> wrote in message
    >
    > O ile wsiąknie w to co pozostało. Osobiście wątpię, że po lepiku da się użyć
    > dysperbitu.
    > Tak by zrobił raz, a dobrze i wiecej  nie wracał.
    Hmmmm..lepik znowu nie jest takiej pierwszej jakości..
    Myślisz,że nie zwiąże,mimo obskrobania tego badziewia?

  • 18. Data: 2009-06-12 10:34:27
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > "Arek" <a...@g...pl> wrote in message
    ..
    >Myślisz,że nie zwiąże,mimo obskrobania tego badziewia?

    Zwykle lepiki są antyadhezyjne dla dyspersji wodnych.
    Zrób to przyzwoicie i zapomnij o problemie do końca życia.