  • 11. Data: 2010-01-30 17:35:34
    Temat: Re: Jak negocjować ceny?
    Od: maniek <m...@o...pl>

    > za mala kwota na duze negocjacje. Dostaniesz z10% upustu i tyle.

    To kolego 'Kudlaty' wycofujesz swoją propozycje,bo nie bardzo kumam?

  • 12. Data: 2010-01-30 17:39:54
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 30 Sty, 18:35, maniek <m...@o...pl> wrote:

    > To kolego 'Kudlaty' wycofujesz swoją propozycje,bo nie bardzo kumam?

    Sory Kudlaty ,to nie dociebie-zamotałem sie troche

  • 13. Data: 2010-01-30 17:53:05
    Temat: Re: Jak negocjowac ceny?
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > jak widac da sie ;-) Upusty mialem takie ze chyba nikt takich nie
    > mial... Mimo wszystko hurtownia i tak miala na tym zarobek :)

    no to zdradz tajemnice tych negocjacji, tylko allegro a potem do hurtowni?

    > Co
    > powiesz na rabat 56% od cennika na welne rockwoola ??

    to po ile ja kupowales ostatecznie?

    Pzdr
    Darek

  • 14. Data: 2010-01-30 18:00:11
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Sty, 18:53, "Darek" <d...@o...pl> wrote:

    > to po ile ja kupowales ostatecznie?

    Wszyscy dookola kupowali ja w okolicy 21 pln /m2. Cena w hurtowni bez
    negocjacji (z jakimstam defaultowym rabatem) to bylo 24 pln /m2. A ja
    mialem ja za bodaj 17,5 pln / m2. Na alledrogo wtedy najtaniej to
    bylo okolice 18 pln :) Mam kumpla ktory jest przedstawicielem tej
    hurtowni i wszystko u niego kupuje - te cene musial ustalac z szefem i
    sam sie bardzo dziwil, ze szef sie zgodzil ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.