  • 1. Data: 2010-01-26 22:15:43
    Temat: okna pCV drutex
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Czy ma ktos te okna - wady/zalety?

  • 2. Data: 2010-01-27 07:52:47
    Temat: Re: okna pCV drutex
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjnpib$bqa$2@news.onet.pl...
    > Czy ma ktos te okna - wady/zalety?

    Ja mam. Profil iglo, kolor+ barwienie w masie. W domu od dwóch lat. Żadnych
    problemów.
    W mieszkaniu od chyba 6lat mam tez ich okna białe i tez bez problemów.
    Ogólnie polecam.
    Znajdż tylko dobrego dystrybutora aby uzyskac dobrą cene. Poszczególni
    dystrybutorzy daja rózne rabaty. Negocjuj ostro.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-01-27 13:16:16
    Od: Przemek <k...@t...pl>

    On 26 Sty, 23:15, bulba008 <b...@o...pl> wrote:
    > Czy ma ktos te okna - wady/zalety?

    Ja mam negatywne opinie, kupiłem najtańsze, okno 1450 na 1400
    kosztowało coś z 600 zł brutto. Okno ma pewne niedoróbki tj.
    ćwierćwałki mocujące szybę do ramy lekko odstają (1mm) są po prostu
    łukowate. Od okna ciągnie uszczelkami, regulacja dociągnięcia nic nie
    dała. Standardowe rozszczelnienie ma taką wielkość, że można w
    powstałą szczelinę włożyć dwa palce. Może to wina najtańszego
    modelu......
    Pozdrawiam
    PK

  • 4. Data: 2010-01-27 21:06:26
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Czy ma ktos te okna - wady/zalety?
    Zaleta: chyba najtańsze na rynku:-)Kupiłem do piwnicy drutexa antywłama.Tylko
    uchylny. Tam jest ok.
    Wada: profil oglądany pod światło jest lekko pofalowany, wg mnie to dyskwalifikacja
    jak na okno w
    widocznym ( z reguły) miejscu.
    Inni okniarze twierdzą że są to okna produkowane z ryżu..

  • 5. Data: 2010-01-28 20:26:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > Inni okniarze twierdzą że są to okna produkowane z ryżu..

    ??

    Kris

  • 6. Data: 2010-01-28 20:52:12
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > ??
    Przenośnia;-) ryżowe=chińskie= badziew
    Trzeba uważać na wewnętrzny profil stalowy, czy jest taki jaki ma być (grubość itd)
    na stali sie
    oszczędza i mogą tam wsadzić coś symbolicznego- dla klienta bez sekcji okna
    niesprawdzalne:-(

  • 7. Data: 2010-01-29 08:49:44
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > (grubość itd) na stali sie oszczędza i mogą tam wsadzić coś symbolicznego-
    > dla klienta bez sekcji okna niesprawdzalne:-(
    Kiki sprawdził i okazało się ze była lipa. Ale okna z jakiejs garażowej
    firemki

    Bywałem w Bytowie i widziałem fabryke Drutex. to nie jakaś mała garazowa
    firma. to poteżna firma zatrudniajaca kilkaset osób, potezne hale, flota
    samochodowa itp maja nawewt własne profile. Okucia Mako. Ale dla mnie
    najwazniejsze ze maja przyzwoite pakiety szybowe. Nic się nie wykrapla itp.
    A jak widuje na innych oknach garazowych producentów to woda potrawfi sie
    wykroplić w srodku pakietu szybowego.
    A w dużych firmach raczej na produkowanie badziewia nie moga sobie pozwolić.
    Zreszta ja ich produkty uzytkuje w dwóch lokalach od kilku lat i bez
    problemów. szwagier równiez. Tu u nas maja dobrego dystrybutora wiec sporo
    domów jest wyposazonych w ich okna i o problemach raczej nie słychać.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-01-29 19:48:05
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Bywałem w Bytowie i widziałem fabryke Drutex. to nie jakaś mała garazowa
    > firma. to poteżna firma zatrudniajaca kilkaset osób, potezne hale, flota
    > samochodowa itp maja nawewt własne profile. Okucia Mako.
    To nie jest wyznacznik jakości.Masówka wiec tanio.

    Ale dla mnie
    > najwazniejsze ze maja przyzwoite pakiety szybowe.
    Nic się nie wykrapla itp.
    Eeeee, najczęsciej pakiety zamawia sie w osobnych firmach..
    Ale niech tam..

    > A jak widuje na innych oknach garazowych producentów to woda potrawfi
    > sie wykroplić w srodku pakietu szybowego.
    Dyskwalifikacja

    > A w dużych firmach raczej na produkowanie badziewia nie moga sobie
    > pozwolić.
    Hmmm, niekoniecznie.
    Sprawdź jeszcze jedno. W branży okien PCW jakość mierzy sie wagą profila. Im cięższy,
    tym lepszy.
    Porównaj z jakąś Veką, Schuco, czy czymś tam..

    > Zreszta ja ich produkty uzytkuje w dwóch lokalach od kilku lat i bez
    > problemów. szwagier równiez. Tu u nas maja dobrego dystrybutora wiec
    > sporo domów jest wyposazonych w ich okna i o problemach raczej nie słychać.
    Kupuj więc:-)