  • 31. Data: 2010-09-26 21:28:23
    Temat: Re: Jak ułożyć dylatację na środku pokoju
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:8360acee-022c-4e1f-9b12-

    >deska barlinecka, da się wyjąć od brzegu, a w razie zniszczenia mam
    >jeszcze trochę w zapasie,
    >chciałem kleić, ale nie zdążyłem, szybka przeprowadzka była, a klej by
    >śmierdział jeszcze miesiąc, więc leży na tekturze

    A jezeli deska barlinecka to Nacocito moze miec racje, z panelami do 7mm
    chyba bez wiekszego znaczenia. W kazdym razie fajnie calosc wyglada,
    naprawde robi wrazenie. Sam mialem cos podobnego w projekcie tylko bez slupa
    (nie lubie slupow nawet na zewnatrz), ale nieco spanikowalem i zakrylem wsio
    stropem bo mnie straszyli. Analizujac co piszesz pewnie zrobilem dobrze, ale
    Twoj efekt moze i wart jest pewnych niedogodnosci.

    > Zanim zaczniesz kuć, może zastanów się nad inną możliwością. Mianowicie
    > usuń
    > trochę paneli spod okien i pociągnij terakotę którą masz pod kominkiem.
    > Wykończ nimi cały ten róg aż do końca drzwi tarasowych. To powinni
    > diametralnie zmienić układ temperatur panujący przy oknach. Wiem że to
    > zburzy trochę harmonię podłogi

    no właśnie efekt wizualny też jest dla mnie ważny :-)
    wolę już chyba moje parapetki-samoróby, niż terakotę (tę pod kominkiem
    też położyłem jako wymóg bezpieczeństwa)

    Na poczatek zdejmij troche deski, tak na odleglosc ok. 1m a przekonasz sie
    czy w niej lezy problem, o ile Ci sie zechce. Pozniej mozesz polozyc panele
    w podobnym wzorze wyrownujac jakas wylewka, tak gdyby co...

    >a ja się zastanawiam czy zima sroga będzie, bo takie ceny drewna, że
    >kupiłem na razie tylko połowę zapotrzebowania... :-)
    >kasa, kasa, kasa...

    Ja nie mam w ogole ocieplenia polowy dachu i z niepokojem patrze na
    umykajaca date jesienno letnich dni, a gaz chyba znow w gore. :-(

    Pozdro.. TK