  • 1. Data: 2009-06-05 07:39:23
    Temat: Jak usunac zarysowania ze stolu drewnianego
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    WItam
    Mam stol drewniany z drewna ... nie wiem jakiego ;-) ale bejcowany na
    olche. Przy transporcie porobilem zarysowania na nogach i blacie (dosc
    spore). Jest jakis sposob aby zamaskowac (usunac) takie zarysowania aby
    nie "razily" mocno? Jakies mleczka srodki itp.?

    Bede wdzieczny za informacje

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-06-05 10:44:46
    Temat: Re: Jak usunac zarysowania ze stolu drewnianego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" h0ai3b$r2$...@i...gazeta.pl

    > Mam stol drewniany z drewna ...

    Bardzo często ;) drewniane stoły są z drewna.
    Powiem więcej -- wszystko drewniane jest z drewna. :)

> [...]
    na nogach i blacie (dosc spore). Jest jakis
    > sposob aby zamaskowac (usunac) takie zarysowania aby nie "razily" mocno? Jakies

    Drewno ma to do siebie, że po zadrapaniu nadal pozostaje drewnem
    i nadal ukazuje drewno, nie zaś trociny, wióry, papier itp...
    I nadal nie wydziela smutnych substancji lotnych czy ciekłych
    lub stałych...

    IMO zarysowania na drewnie należy pokochać. :)
    Między innymi dlatego kupujemy drewniane meble, aby zarysowania
    nie były przykre a zarysowań nie unikniesz. Jeśli nawet będziesz
    bardzo uważny i staranny, jakiś kocur Ci podrapie te śliczne nogi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-06-05 10:56:52
    Od: "JacekG." <j...@u...pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > spore). Jest jakis sposob aby zamaskowac (usunac) takie zarysowania aby
    > nie "razily" mocno? Jakies mleczka srodki itp.?

    Zobacz to: http://dom.eurocity.pl/index.php?v=art&tekst=942
    JacekG.