  • 1. Data: 2009-06-05 10:07:44
    Temat: brodzik z konglomeratu
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    kupiłam brodzik z konglomeratu firmy RIHO i nie wiem jak go wyczyścić
    z kamienia który zaczął się tworzyć na jego powierzchni słyszałam, że
    nie można go traktować kwasami ani środkami które go
    zawierają,poradźcie .

  • 2. Data: 2009-06-07 18:50:20
    Temat: Re: brodzik z konglomeratu
    Od: mal <m...@g...com>

    On 5 Cze, 12:07, "Wanda Ch." <w...@t...pl> wrote:
    > kupiłam brodzik z konglomeratu firmy RIHO i nie wiem jak go wyczyścić
    > z kamienia..

    Domestos, 15 minut odczekać, przejechaś szczotką ( najlepiej z rączką,
    bo potem łapy brzydko pachną) i masz błysk.
    Domestos zawiera podchloryn sodu i dlatego skuteczniejszy na kamień.
    Inne - może ładniej pachnące środki - w składzie mają głównie kwas.

  • 3. Data: 2009-06-07 20:41:58
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-06-2009 o 12:07:44 Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > z kamienia który zaczął się tworzyć na jego powierzchni słyszałam, że
    > nie można go traktować kwasami ani środkami które go

    a octem ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.