  • 21. Data: 2009-08-20 09:31:25
    Temat: Re: Jak wymienić kafle i nie zrobić demolki?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 17 Sie, 13:19, "wk" <w...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Jak ostrożnie wydłubać fugę? Wykucie fugi to masakra. Chyba cienkim
    > śrubokrętem i uderzając w niego młotkiem?

    Sa tez przystawki do Dremela do tego celu.

    pozdr
    AA

  • 22. Data: 2009-08-25 10:51:40
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    A PISAŁEM ŻEBYŚ OKLEIŁ SĄSIEDNIE PŁYTKI

  • 23. Data: 2009-08-25 20:26:51
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>

    wk <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Farciasz :-) Też tak chciałem, ale pomyślałem, zajrzę na grupę, co mi tam :-)
    > No i sam widzisz ile się trzeba napracować by wywalić płytki :-) Ale tak
    > zupełnie na serio, miałeś szczęście, ponieważ mogłeś rozwalić też sąsiadujące
    > płytki - naprężenia działają tak jakby to była jedna wielka płytka, fuga nie
    > zatrzyma pęknięcia. Zatem gratulacje, że się udało.

    Napisałem jak zrobiłem, bo rady w tym wątku jakoś mi się kłócą z moją praktyką
    domową. Np. razu pewnego wierciłem widią w kafelku na ścianie i źle poszło -
    kafelek pękł. Niewiele myśląc zmasakrowałem kafelka do reszty tąże widią, bo
    i tak miałem w zapasie, a resztki wyjąć trza. Inną razą na podłogę upadł mi ze
    szafy odważnik dwukilowy i znów kafelek w drzazgi ale też tylko jeden. I
    jeszcze z dwa razy miałem takie wypadki w różnych miejscach, dlatego nie
    bardzo rozumiem obawy o kafelki sąsiednie. Może to zalezy od kleju? fugi?
    pzdr., PB

  • 24. Data: 2009-08-26 11:32:21
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    Adam <k...@o...pl> napisał(a):