  • 1. Data: 2009-06-24 06:18:23
    Temat: Re: Jak zmniejszyć dziurki w solniczce?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Broda" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h1u9gm$gki$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam serdecznie
    >
    > Dostałem w prezencie bardzo ładny komplet (solniczka, pieprzniczka i coś
    > jeszcze z łyżeczka) z drewna oliwnego.
    > Niestety otwory w solniczce i pieprzniczce maja po około 2mm. Sól sie
    > sypie ciurkiem.
    > Czy macie jakiś patent jak zmniejszyć te otwory, aby prezent stał się
    > użyteczny?
    >
    > --
    > broda

    A po co? Wystarczy nie odwracać nad talerzem dnem do góry...

  • 2. Data: 2009-06-24 07:24:32
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Broda" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    A na co ci solniczka? Szczypty soli solniczką nie odmierzysz.
    Trzeba sól uszczypać.

  • 3. Data: 2009-06-24 09:20:49
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Właśnie bałem się, że stalowa zacznie rdzewieć przy kontakcie z wilgotną
    > solą, no ale skoro miałaby być nierdzewna i z atestem to mogłaby być.
    >
    > Zresztą z tworzywa łatwiej mi będzie obrabiać, wykorzystam sitko z
    > tworzywa sztucznego, z którego wytnę siatkę.

    > Przesypałem sól z solniczki, którą obecnie używamy i sypie się ogromnym
    > strumieniem, aż takiej wilgoci w mieszkaniu to my nie mamy, żeby zapchać
    > te dziury, może gdybym używał solniczki w saunie to byłoby ok :)
    > Te otwory są naprawdę spore.

    Poliż powierzchnię, albo daj dziecku do polizania...

  • 4. Data: 2009-06-24 12:45:13
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    MYST pisze:
    > Wrzuć do środka trochę ryżu albo coś podobnego.

    A co to zmieni?

    sól nie moknie

  • 5. Data: 2009-06-24 12:45:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Dokładnie tak zrobiłem i działa jak należy.
    > Dziękuję a temat uważam za zamknięty.

    Jeszcze ten ryż do środka.

  • 7. Data: 2009-06-24 22:58:31
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Broda pisze:
    > Czy macie jakiś patent jak zmniejszyć te otwory, aby prezent stał się
    > użyteczny?

    W solniczce to wystarczy aby sól zapapał trochę wilgoci i się trochę
    przytkają te dziurki.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 8. Data: 2009-06-25 06:10:33
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

> [...]
    > Niestety otwory w solniczce i pieprzniczce maja po
    > około 2mm. Sól sie sypie ciurkiem.
    > Czy macie jakiś patent jak zmniejszyć te otwory, aby

    Kółeczko z siatki o odpowiednich oczkach od wewnętrznej
    strony zakrętki
    (wkleić lub może tylko włożyć).

    Pozdrawiam emarcin

    4187 (20090625) __________

  • 9. Data: 2009-06-25 06:26:41
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

> [...]
    > sypie ciurkiem.
    > Czy macie jakiś patent jak zmniejszyć te otwory, aby prezent stał się

    Moja dwuletnia córka wylizała sitko, co spowodowało, że nic już nie leci.

    Justyna

  • 10. Data: 2009-06-25 06:46:45
    Od: Broda <r...@i...pl>

    Kamikazee pisze:
    > W solniczce to wystarczy aby sól zapapał trochę wilgoci i się trochę
    > przytkają te dziurki.

    Fakt, ale oblepiona solniczka to dla mnie wyzwalacz, mierzi mnie taki
    widok :)
    Ale dziękuję za pomysł.

    --
    broda