  • 1. Data: 2009-06-23 14:36:14
    Temat: Re: Mokra ściana
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h1t9vc$m8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > wylewaliśmy z niego wodę kilka razy. Ściana pięknie wyschła, długo był
    > spokój. Potem budynek ocieplili, wymienili okna. Jednak wentylacja jest,
    > bo u nas okna uchylone cały rok, więc to raczej nie wina wentylacji.
    > Teraz w chwili gdy do ściany nic nie jest dosunięte (kosztem miejsca w
    > małym pokoju) to jest w miarę dobrze, ale ostatnie dni jakie są każdy
    > widzi i znowu pojawia się wyraźniejszy mokry ślad. Nie mam siły już do
    > tej ściany. Chciałabym tam postawić łóżko, powiesić półkę na ścianę, w
    > ogóle móc zrobić to na co mam ochotę, a nie to na co pozwala ściana

    http://www.muratordom.pl/lazienki/zrob-to-sam/lazien
    ka-z-nieprzemakalnym-klejem,6168_1463.htm
    > zastanawia mnie ten nieprzemakalny klej i płyta gipsowo-kartonowa.
    > Byłaby to alternatywa dla tej ściany. Mąż twierdzi, że pleśń będzie się
    > gromadzić na ścianie dalej.

    Są firmy, które przy pomocy prądu wprowadzają do ściany środki hydrofobowe,
    które zabezpieczają przed "ciągnięciem" wody z ziemi. Wygląda na to, że nie
    zrobiono lub zrobiono źle izolację poziomą na fundamentach budynku.

  • 3. Data: 2009-06-24 16:04:56
    Od: waruga_e <w...@o...pl>

    Panslavista pisze:

    > Wygląda na to, że nie
    > zrobiono lub zrobiono źle izolację poziomą na fundamentach budynku.

    Zacznę chyba ponownie "dręczyć" administrację jakimiś pismami, w końcu
    technika poszła do przodu, to może i oni już mają jakieś lepsze
    materiały i sposoby.
    Dzięki za infromację na temat tych środków hydrofobowych, ale się
    naczytałam ;). Pozostaje wysłać dziecko na wakacje i zacząć działać.

    --
    waruga_e

  • 4. Data: 2009-06-27 22:05:44
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "waruga_e" napisał (a)
    > Mamy z tą ścianą kłopoty od zawsze.

    Przestań płacic czynsz, wezwij sanepid, coś musi pomoc. Lokatorka z mojego
    bloku z mieszkaniem , którego część jest :normalna" a cześć to suteryna
    wygrała. Jak masz wykupione ,a wykup nastapił gdy wszystko było OK, mozna
    sie jeszcze o utrate wartości z powodu zaniedbania właścieciela budynku
    poszarpać.

    pozdrawiam

    dziobak