  • 1. Data: 2013-06-14 00:16:05
    Temat: Jak znaleźć pierwszą pracę w budownictwie?
    Od: Tribiasz <t...@g...com>

    Witam, jak w temacie. Jak znaleźć pierwszą pracę? Gdzie i w jaki sposób jej szukać?
    Może ktoś z szanownych czytelników poszukuje młodego inżyniera budownictwa po
    Politechnice Wrocławskiej (Konstrukcje Budowlane) z zapałem do pracy?

    Żeby nie było posiadam już jakieś doświadczenie ponad rok na różnych budowach + staże
    z Urzędu Pracy. Jednakże dla pracodawców to w ciąż za mało. Najchętniej chcieliby
    pracownika za darmo z 25 letnim doświadczeniem...

  • 2. Data: 2013-06-14 08:19:17
    Temat: Re: Jak znaleźć pierwszą pracę w budownictwie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tribiasz wrote:
> [...]
    > budowach + staże z Urzędu Pracy. Jednakże dla pracodawców to w ciąż
    > za mało. Najchętniej chcieliby pracownika za darmo z 25 letnim

    zależy jakiej pracy szukasz i za ile...

  • 3. Data: 2013-06-14 10:22:09
    Od: Tribiasz <t...@g...com>

    > zależy jakiej pracy szukasz i za ile...

    Na pewno w wykonawstwie, dosyć dużo robiłem jako cieśla w żelbetach.

  • 4. Data: 2013-06-15 23:03:10
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Tribiasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    > Jednakże dla pracodawców to w ciąż za mało. Najchętniej chcieliby
    > pracownika za darmo z 25 letnim doświadczeniem...

    Potrafisz murować, tynkować, a może kłaść gładzie?
    Masz siłę nosić worki z cementem i sypać piach łopatą?

  • 5. Data: 2013-06-17 10:42:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Tribiasz" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > budownictwa po
    > Politechnice Wrocławskiej (Konstrukcje Budowlane) z zapałem do pracy?

    Szczerze to ni jestem pewien czy chciałbym pracownika który sam nie potrafi
    znaleźć sobie zajęcia. To świadczy o braku samodzielności a majster na
    budowie (o kierowniku nawet nie wspominając) musi myśleć samodzielnie.

    Ja to bym po prostu przespacerował się po pobliskich budowach i popytał
    kierowników czy nie potrzebują majstrów. Bo rozumiem że chcesz być majstrem
    a nie fizycznym do sypania piachu łopatą do betoniarki. Nie wiem jak u Was
    ale u nas jeśli z rozmowy wyjdzie że się znasz na rzeczy to robotę
    dostaniesz w jedno popołudnie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-06-17 10:49:54
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-17 10:42, Ergie pisze:
    > Nie wiem jak u Was ale u nas jeśli z rozmowy wyjdzie że się znasz na
    > rzeczy to robotę dostaniesz w jedno popołudnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Szczerze wątpię, i co znaczy u nas??

  • 7. Data: 2013-06-17 11:00:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 10:49:54 UTC+2 użytkownik lleeoo napisał:

    > Szczerze wątpię, i co znaczy u nas??

    W Ergielandii :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-06-17 11:03:47
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    > Szczerze wątpię, i co znaczy u nas??

    Jak jest się rozgarniętym to w budowlance w 1 dzień się dostanie pracę.

    Problem często jest właśnie to "rozgarnięcie".

  • 9. Data: 2013-06-17 11:11:43
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-17 11:03, Marcin W. pisze:

    > Jak jest się rozgarniętym to w budowlance w 1 dzień się dostanie pracę.
    >
    > Problem często jest właśnie to "rozgarnięcie".

    Ale nie jak tzw. "majster" tylko jako operator betoniarki ewentualnie
    taczki.

  • 10. Data: 2013-06-17 11:20:59
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    > Ale nie jak tzw. "majster" tylko jako operator betoniarki ewentualnie
    >
    > taczki.

    No niestety - trzeba przywyknąć do tego że papier to tylko papier - trzeba przejść
    jakąś ścieżkę awansów. ;)
    Poza tym każdy "majster", "kierownik", "inspektor" - powinien mieć obowiązek
    kilkuletniej praktyki w wykonawstwie... bo często teoria mija się z praktyką.