  • 1. Data: 2013-06-12 19:26:53
    Temat: Koszt podjazdu do garażu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Koleżka mój chciał zrobić podjazd do garażu, taki niezbyt wyszukany z
    kostki betonowej. Spadek minimalny, powierzchnia jakieś 4 x 8m. Jako,
    że po sąsiedzku był właśnie budowany chodnik z podjazdem, skorzystał z
    okazji i zapytał wykonawcę o wycenę. Facet obejrzał teren i powiedział
    że zadzwoni następnego dnia. Zadzwonił i podał cenę, 11 tys. Kolega
    zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny
    na roboty budowlane to norma? :]

    L.

  • 2. Data: 2013-06-12 19:36:54
    Temat: Re: Koszt podjazdu do garażu
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    In news:381f9396-4e3f-44a2-baa4-d6e897a96bbb@dl10g2000v
    bb.googlegroups.com,
    *Lisciasty* <l...@p...pl> typed:
> [...]
    > że zadzwoni następnego dnia. Zadzwonił i podał cenę, 11 tys. Kolega
    > zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny

    Max. za ten kawalek, razem z kostką, podbudową itd. - ~3000 zł.
    Natomiast za samo ułożenie ~1000 zł.
    http://www.omegabruk.pl/cennik_uslug.html
    http://www.cennik-budowlany.pl/cennik-uslug-budowlan
    ych/cennik-kostki-brukowej-granitowej-drogowej.html

  • 3. Data: 2013-06-13 01:53:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 19:26:53 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > że zadzwoni następnego dnia. Zadzwonił i podał cenę, 11 tys. Kolega
    > zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny
    > na roboty budowlane to norma? :]

    Wydaje mi sie ze powinien sie nia przynajmniej udusic, a nie tylko zadlawic ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-06-13 07:33:31
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny
    > na roboty budowlane to norma? :]
    >
    > L.

    Dwa mce temu za 70m2 zaplacilem 1200 za robote. Kostka byla moja.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-06-13 08:50:05
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-12 19:26, Lisciasty pisze:
> [...]
    > że zadzwoni następnego dnia. Zadzwonił i podał cenę, 11 tys. Kolega
    > zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny

    To niech kolega pogada z robotnikami a nie szefem.
    Max 3tys. po cenach rynkowych.

  • 6. Data: 2013-06-13 09:14:46
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > że zadzwoni następnego dnia. Zadzwonił i podał cenę, 11 tys. Kolega
    >
    > zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny

    Robocizna- teraz znajdziesz przynajmniej u nas na Pomorzu takich co zrobią za
    12-15zł/m2.
    Materiał: kostka betonowa od 30zł, granitowa minimalnie drozej(ale i robocizna trochę
    droższa), wywrotka podsypki to pewnie z ok 200zł+ kilkanascie worków cementu. Całośc
    powinna się zamknąć w przedziale 2-3tys zł. Do zrobienia w jeden dzień przez dwie
    osoby.

  • 7. Data: 2013-06-13 09:51:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ok dzięki wszystkim za pomoc, widać że albo chłopina się machnął
    nieco, albo szuka jelenia na chybił-trafił ;)

    L.

  • 8. Data: 2013-06-13 11:58:23
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 13.06.2013 09:51, Lisciasty pisze:
    > Ok dzięki wszystkim za pomoc, widać że albo chłopina się machnął
    > nieco, albo szuka jelenia na chybił-trafił ;)

    No wiesz, dobre zegarki kosztują...
    ...może ma jakiegoś przyjaciela - ministra.;)