  • 1. Data: 2013-06-07 18:42:50
    Temat: Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
    Od: adam <a...@w...pl>

    Chodzi o płytę indukcyjną. Czy ktoś wie jakie modele posiadają taki
    sensor? Nie chodzi o czujnik który wyłącza płytę już po wykipienia, ale
    o taki który tak steruje temperaturą żeby nie wykipiało. Ja znalazłem
    tylko jedną Gorenje IT 641KR, kosztuje to ok 3 tysi.
    Czy jest coś jeszcze?
    Może ktoś użytkuje coś takiego i wie jak to w praktyce się spisuje,
    warto wydać taką kaskę, czy lepiej stać nad garnkiem i pilnować?

  • 2. Data: 2013-06-07 21:11:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Jun 2013 18:42:50 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    > Może ktoś użytkuje coś takiego i wie jak to w praktyce się spisuje,
    > warto wydać taką kaskę, czy lepiej stać nad garnkiem i pilnować?

    Lepiej=taniej=mądrzej kupić specjalny garnek do gotowania mleka albo
    posmarować brzeg zwykłego garnka masłem.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 3. Data: 2013-06-07 23:07:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Jun 2013 21:11:39 +0200 osobnik zwany Ikselka
    napisał:

    > Lepiej=taniej=mądrzej kupić specjalny garnek do gotowania mleka albo
    > posmarować brzeg zwykłego garnka masłem.

    a nie prościej postać te 5 minut nad garnkiem? koszt 0zł

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-06-07 23:55:56
    Od: adam <a...@w...pl>

    > a nie prościej postać te 5 minut nad garnkiem? koszt 0zł

    Na pewno taniej, ale prościej to nie.

  • 5. Data: 2013-06-08 00:19:56
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 18:42:50 UTC+2 użytkownik adam napisał:
    > Chodzi o p�yt� indukcyjn�. Czy kto� wie jakie modele posiadaj� taki
    >
    > sensor? Nie chodzi o czujnik kt�ry wy��cza p�yt� ju� po wykipienia, ale

    > o taki kt�ry tak steruje temperatur� �eby nie wykipia�o. Ja znalaz�em
    >
    > tylko jednďż˝ Gorenje IT 641KR, kosztuje to ok 3 tysi.
    >
    > Czy jest coďż˝ jeszcze?
    >
    > Mo�e kto� u�ytkuje co� takiego i wie jak to w praktyce si� spisuje,
    >
    > warto wydaďż˝ takďż˝ kaskďż˝, czy lepiej staďż˝ nad garnkiem i pilnowaďż˝?

    Mam w kuchence elektrycznej z płytkami oporowymi do jednej płytki dorobiony
    termoregulator. Sondę wsadza się do garnka przez dziurkę w pokrywce. Bardzo dobrze to
    działa. Oszczędność na prądzie w granicach 50%. Możliwość "gotowania" w niskich
    temperaturach bezcenna.

  • 6. Data: 2013-06-08 09:01:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może ktoś użytkuje coś takiego i wie jak to w praktyce się spisuje, warto
    > wydać taką kaskę, czy lepiej stać nad garnkiem i pilnować?

    Jak sie nazywa ta kampania reklamowa?

  • 7. Data: 2013-06-08 10:46:16
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Jasne.
    I jeszcze przez internet można regulować sprawdzając w czasie biznes lanczu
    czy mleko doszło.
    Niewielki interface umożliwi zdefiniowanie położenia łyżeczki na stole i
    zawartości cukru w cukrze.

  • 8. Data: 2013-06-08 11:36:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
> [...]
    > Może ktoś użytkuje coś takiego i wie jak to w praktyce się spisuje,
    > warto wydać taką kaskę, czy lepiej stać nad garnkiem i pilnować?

    tak mówiąc szczerze to na indukcji można tak dopracować technikę grzania ze
    mleko nie kipi.

    ma małym polu wiem że jak ustawię poziom mocy 6 to mleko będzie wrzało ale z
    gara nie wyskoczy.

  • 9. Data: 2013-06-08 15:18:54
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 18:42:50 UTC+2 użytkownik adam napisał:

    Ja spotkałem się tylko z takim bajerem, że jest możliwe ustawienie grzania przez
    jakiś konkretny czas na pełną moc a potem same przeskakują na ustawiony, niższy
    poziom.
    Ta druga funkcja nazywa się "automatic pre-cook valve" i jest w ofercie np.
    http://www.boragmbh.com/en/products/full-surface-ind
    uction-heating-cooktop-professional

  • 10. Data: 2013-06-08 16:18:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 11:36:19 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tak mówiąc szczerze to na indukcji można tak dopracować technikę grzania ze
    > mleko nie kipi.

    Na każdej kuchence można to dopracować. I nie tylko w przypadku mleka.