  • 1. Data: 2013-06-05 18:27:35
    Temat: zaczynamy sezon grzewczy? :)
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    jakbym zmarzł w mojej piwnicy :)

    b.

  • 2. Data: 2013-06-05 18:47:14
    Temat: Re: zaczynamy sezon grzewczy? :)
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 18:27:35 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > jakbym zmarzł w mojej piwnicy :)

    Mi tam sie pompa czasem w nocy wlaczy i bufor dogrzeje, zeby potem przez reszte doby
    to cieplo powolutku oddawac. Wspolczuje palacym w piecach - cala ceremonie odpalania
    co 2-3 dni urzadzac w srodku wiosny :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-06-05 21:46:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.06.2013 18:27, Budyń pisze:
    > jakbym zmarzł w mojej piwnicy :)

    To masz strasznie tracący ciepło dom ;)

    Ja w tej chwili mam 24C, jedyne ogrzewanie mając Słońce, komputer i lodówkę.

    I mam otwarte małe okno, a resztę rozszczelnioną.

  • 4. Data: 2013-06-05 21:58:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 21:46:41 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > To masz strasznie trac�cy ciep�o dom ;)

    Piwnice ;-) Na górze jest kanadyjczyk i tam jest ciepło, okna czesto pootwierane.
    Ale tu gdzie siedze to miala być zimna piwnica - i to nawet jak zauważam wyszło
    nieźle :-) Jak jest słonce to ogrzewam słońcem- tyle ze jakby wyłączyli ostatnio.

    b.

  • 5. Data: 2013-06-05 22:04:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 21:58:15 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Piwnice ;-) Na górze jest kanadyjczyk i tam jest ciepło, okna czesto pootwierane.
    Wybudowałeś w Polsce kanadyjczyka i się dziwisz.;)
    Marketing jak widac potęgą jest i basta;)
    Czasami się zastanawiam co jeszcze sprytni marketingowcy sprzedadzą- może igloo w
    Afryce?

  • 6. Data: 2013-06-05 23:08:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 13:04:55 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Wybudowałeś w Polsce kanadyjczyka i się dziwisz.;) Marketing jak widac
    > potęgą jest i basta;) Czasami się zastanawiam co jeszcze sprytni
    > marketingowcy sprzedadzą- może igloo w Afryce?

    ja tam nie narzekam. zimą szybko się nagrzewa i potem już jest ok.
    Za to latem nie korzystam z klimy mimo, że pompa ciepła mi ją daje. Klimat
    w domu jest super

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2013-06-06 00:09:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 22:04:55 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Wybudowałeś w Polsce kanadyjczyka i się dziwisz.;)

    ale ja nie na tą czesc drewnianą narzekam tylko wprost przeciwnie :-)

    > Marketing jak widac potęgą jest i basta;)

    a jak to budowalem w zeszłym stuleciu to marketing to sie pewnie nazywał po prostu
    sprzedaż :-)

    b.

  • 8. Data: 2013-06-06 09:40:03
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]
    --------------------------

    Ja jeszcze swojego kotła na miał/ekogroszek nie wygaszałem od września,
    dogrzewa mi wodę i czasami dom jak spadnie temp poniżej 22stopni

    jak narazie na 260m2 (łacznie z piwnicami bo tyle ogrzewam) z wodą spaliłem
    węgla za 1700zł

    więc nie jest źle ;)

    raz na 2tygodnie czyszczenie popielnika, zajmuje 2do3minut, wciągam,
    wkładam zapasowy i wrzucam zawartość do pojemnika na zewnąrz

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-06-06 09:46:25
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-06 09:40, AT pisze:
    > dogrzewa mi wodę i czasami dom jak spadnie temp poniżej 22stopni

    U mnie temp. często spada poniżej 22st.C ale kocioł wyłączyłem już dawno.
    Po co latem dogrzewać dom?
    Może jestem przyzwyczajony bo 20 lat mieszkałem w bloku, w którym grzane
    było tylko w sezonie grzewczym.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 10. Data: 2013-06-06 10:14:24
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > Po co latem dogrzewać dom?
    > Może jestem przyzwyczajony bo 20 lat mieszkałem w bloku, w którym grzane

    Głównie dla wody ciepłej, w zeszłym roku
    grzanie wody grzałką kosztowało nas dokładnie 733zł tyle wskazał licznik
    przy grzałce, czas grzania to od maja do ok 15 września, zbiornik 200l

    ten sezon sprawdzimy ile będzie kosztowało ogrzewania wody ekogroszkiem