  • 1. Data: 2013-06-10 21:07:34
    Temat: inwazja ślimaków
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    gdybym żarł ślimaki to głodny bym nie chodził :-) Wszędzie tego pełno - do budynku na
    razie nie wchodzą ale na elewację i owszem :/

    b.

  • 2. Data: 2013-06-10 21:20:59
    Temat: Re: inwazja ślimaków
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 21:07:34 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > gdybym żarł ślimaki to głodny bym nie chodził :-) Wszędzie tego pełno - do budynku
    na razie nie wchodzą ale na elewację i owszem :/
    U mnie to samo było. Mnóstwo "zwykłych" slimaków(nawet na czubku gruszy) i trafiały
    się takie większe(wielkosci piłeczki pingpongowej) chyba winniczki. Opanowałem
    sytuację.
    Glanzit. Kup i kłopot się znacząco zmniejszy;)

  • 3. Data: 2013-06-11 13:38:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jun 10, 9:20 pm, Kris <k...@g...com> wrote:
    > Glanzit. Kup i kłopot się znacząco zmniejszy;)

    Bez sensu! Rozdać dziatwie wiaderka i niech zbierają, zajęcie mają a
    potem ślimole siup do skupu i na skrzynkę browara będzie :]

    L.

  • 4. Data: 2013-06-11 13:40:49
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.06.2013 13:38, Lisciasty wrote:

    > Bez sensu! Rozdać dziatwie wiaderka i niech zbierają, zajęcie mają a
    > potem ślimole siup do skupu i na skrzynkę browara będzie :]

    Tych bezskorupowych to dzieciaki nie chca zbierac :(
    Probowalem piwem - troche wlazlo i sie potopilo we wiadrze. Ale to
    zaledwie promil w tej ilosci.
    Teraz depcze je co rano i sypie trutke na myszy. Slipaki wcinaja i przy
    okazji karczowniki sie posilaja.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-06-12 08:16:29
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 11.06.2013 13:38, Lisciasty pisze:

    > Bez sensu! Rozdać dziatwie wiaderka i niech zbierają, zajęcie mają a
    > potem ślimole siup do skupu i na skrzynkę browara będzie :]
    >
    > L.

    Winniczek, a chyba tylko ten z naszych ślimaków nadaje się do jedzenia,
    jest pd ochroną. Tylko w maju można go zbierać i trzeba mieć na to zgodę
    wojewody.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 6. Data: 2013-06-12 09:43:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ariusz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Winniczek, a chyba tylko ten z naszych ślimaków nadaje się do jedzenia,
    > jest pd ochroną. Tylko w maju można go zbierać i trzeba mieć na to zgodę
    > wojewody.

    Hmm, to na jakiej zasadzie działają skupy? Nie wierzę że każdy dzieciak we
    wsi ma zgodę na zbiórkę od wojewody. Chyba że to jak z kretami niby pod
    ochroną ale wszyscy przymykają oczy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-06-12 11:39:34
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 12.06.2013 09:43, Ergie pisze:
> [...]
    > we wsi ma zgodę na zbiórkę od wojewody. Chyba że to jak z kretami niby
    > pod ochroną ale wszyscy przymykają oczy.

    Skupy chyba od wojewody, zbieracze nie wiem od kogo ale pewnie od władz
    samorządowych. W praktyce pewnie tylko skupy mają te zgody i kilku
    zbieraczy, a zbierają całe wsie.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 8. Data: 2013-06-16 14:00:46
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Cze, 21:07, Budyń <b...@r...pl> wrote:
    > gdybym żarł ślimaki to głodny bym nie chodził :-) Wszędzie tego pełno - do budynku
    na razie nie wchodzą ale na elewację i owszem :/

    > b.

    Chyba siarczan miedzi ...pomaga.