  • 11. Data: 2012-07-31 11:52:08
    Temat: Re: Jaka papa na fundamenty?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Finalnie kupiłem IZOBIT SUPER W-PYE 200 S5 SBS za 13zł/m2. I mam cholera
    > rozterkę czy nie robię dziadowskich oszczędności połączoną z "kacem" bo
    > większość bierze najtańszą i chałupy też stoją a grzyba na ścianach nie
    > widuje masowo. Jak ktoś ma radę na ten stan to chętnie posłucham.

    O to masz tę samą co ja :-)
    Mój kierownik twierdzi, że ta jest najlepsza.

    A co do kaca. Ja mam na to proste lekarstwo: zrób coś samemu i zaoszczędź w
    ten sposób trochę kasy. Ja robię samemu prawie wszystko i zaoszczędzona kasa
    sprawia, że nie musze oszczędzać na materiałach tam gdzie ich późniejsza
    wymiana jest niemożliwa. IMO oszczędzać to można na pokryciu dachu albo
    malowaniu - bo zawsze można to łatwo poprawić za kilka lat. Izolacji
    fundamentów już tak łatwo i tanio nie naprawisz.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2012-07-31 15:03:15
    Od: "actuar" <a...@y...com>

    Jak sie stresujesz to mozesz przelozyc na 2 warstwach. Na ostatnim i
    przedostatnim bloczku, zawsze bedziesz glowe spokojniejsza.

    pozdr .MM