  • 41. Data: 2014-09-08 01:20:58
    Temat: Re: Jaki alarm do biura?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Czemu dziwnie tanio?
    > Pierwszy z brzegu link:
    > http://allegro.pl/system-alarmowy-satel-ca-4-do-kios
    ku-dzialki-as10-i4551733688.html

    Niech zgadnę - z Satela pochodził ten akumulator żelowy?

    --
    Darek

  • 42. Data: 2014-09-08 07:16:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 01:20:58 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

    > Niech zgadnę - z Satela pochodził ten akumulator żelowy?
    Nie wiem jak akumulator ale do płyty głównej i manipulatora Satel sie przyznaje;)

  • 43. Data: 2014-09-08 07:40:42
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > Centralka Satela ma taka funkcję jak monitorowanie stanu zasilania -
    > zatem miesięczna praca na akumulatorze to wina albo instalatora

    ... albo bajkopisarza.

    Strzelam (z pamięci): płyta centrali + jakikolwiek jeden manipulator =
    150mA - czyli sama centrala z klawiaturką (bez czujek) przez miesiąc
    będzie potrzebować >100Ah...

    Łukasz

  • 44. Data: 2014-09-08 10:39:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-03 11:33, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie

    Dziekuje wszystkim za dyskusje i co nie dziwne Uzytkownikowi za troche
    konkretow. Temat niby banalny, ale jednak czegos sie dowiedzialem.

    Pozdrawiam TK