  • Data: 2014-11-05 10:51:20
    Temat: Jaki czujnik dymu/gazu?
    Od: "Zocha" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałabym kupić jakiś niedrogi czujnik ostrzegający
    sygnałem dźwiękowym w przypadku pojawienia się
    w mieszkaniu dymu i/lub gazu. Mogłoby to być jedno
    urządzenie lub dwa oddzielne.
    Mieszkanie nie jest duże, a w domu nikt nie pali
    papierosów, więc urządzenie włączałoby się tylko
    w przypadku dymu związanego z pożarem.
    Zależałoby mi, żeby tego nie trzeba było instalować
    na suficie, ale wystarczyło przyssać gdzieś wysoko,
    np. wysoko na szafie.
    Czy ktoś mógłby polecić takie urządzenie lub urządzenia,
    niezawodne, a przy tym niezbyt drogie? Najlepiej takie,
    które sam sprawdził.

    Pozdrawiam
    Zocha