  • Data: 2014-11-07 01:01:43
    Temat: Re: Jaki czujnik dymu/gazu?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 listopada 2014 10:51:21 UTC+1 użytkownik Zocha napisał:
    > Chciałabym kupić jakiś niedrogi czujnik ostrzegający
    > sygnałem dźwiękowym w przypadku pojawienia się
    > w mieszkaniu dymu i/lub gazu. Mogłoby to być jedno
    > urządzenie lub dwa oddzielne.
    > Mieszkanie nie jest duże, a w domu nikt nie pali
    > papierosów, więc urządzenie włączałoby się tylko
    > w przypadku dymu związanego z pożarem.
    > Zależałoby mi, żeby tego nie trzeba było instalować
    > na suficie, ale wystarczyło przyssać gdzieś wysoko,
    > np. wysoko na szafie.
    > Czy ktoś mógłby polecić takie urządzenie lub urządzenia,
    > niezawodne, a przy tym niezbyt drogie? Najlepiej takie,
> [...]

    Niezawodne to takie które ma wiele lat i jeszcze działa. Mam taki czujnik dymu.
    Kupiony z 10 lat temu. Działa bo co jakiś czas sprawdzam go dmuchając na niego dymem
    z papierosa. Zainspirowany Twoim tematem sprawdziłem czy działa. Działa. Zużywa
    baterię 9V przez dwa lata. Sądzisz że jak podam jego nazwę to kupisz dzisiaj taki
    sam? A może zwyczajnie farta miałem że po dziesięciu latach działa?