  • 11. Data: 2010-09-08 15:50:49
    Temat: Re: Jaki kocioł ?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    He, he.
    Zawsze można wejść z koleżanką małżonką pod kołdrę albo wypić piwo grzane z
    miodem.
    Możliwości ci bez liku.
    Jacek
    PS
    niemniej u babci w domu z lat 60 tych po wyłączeniu c.o. (pojechali do
    sanatorium i chałupa stała pusta) po 4 dniach temperatura spadła prawie do
    zera przy zewnętrznej -12 -15 st. i kwiatki trzeba było spisać na straty

  • 12. Data: 2010-09-08 17:31:32
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy serwis jest dobry okazuje się dopiero wtedy kiedy jest wzywany.A i to
    > nie
    > jest miarodajne bo nie wiesz jaki jest ten którego nie wezwałeś. I bez
    > obrazy,
    > uprzedzając kolejna taką poradę, to blisko mam każden z nich ;)

    Nie powiedziałeś skąd jesteś (co do serwisu), nie podałeś metrażu i
    kubatury, nie podałeś jaki system rozprowadzeń,
    ile łazienek (...)
    Odpowiedź o serwisie była jedyną której można było udzielić.
    W moim przypadku firmie która robiła CO i CUW uzgodnienia ze mną zajęły
    ponad 3 godziny
    Na 1 rzecz się nie zgodziłem i po pierwszym sezonie wyszło że mieli rację
    CEzarys

  • 13. Data: 2010-09-09 14:19:09
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 15:38:58 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > łączy sie zalety/wady podgrzewu przepływowego z zaletami/wadami systemu
    > zasobnikowego.
    No jak polaczy wady to ja dziekuje :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 14. Data: 2010-09-09 16:20:23
    Temat: Re: Jaki kocio? ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Berezowski wrote:

    > No jak polaczy wady to ja dziekuje :)

    a bo każde rozwiążanie ma zady i walety ;-)