  • 1. Data: 2010-02-01 20:38:15
    Temat: Jakie konsekwencje braku książki obiektu i przeglądów?
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Mamy od 6 lat wspólnotę mieszkaniową (wszystkie mieszkania wykupione).
    Jednak nie mamy żadnej dokumentacji budnyku (9 rodzinny dom). Zarząd jest
    spośród członków wspólnoty (ze względu na koszty).
    Nie ma książki obiektu (żadna dokumentacja nie trafiła do nas z gminy od
    której kupione są mieszkania), nie były prowadzone kontrole i przeglądy.
    Mamy zapowiedzianą kontrolę Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
    Czego możemy się spodziewać?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-02-02 20:24:31
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 1, 9:38 pm, "Piter S." <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > której kupione są mieszkania), nie były prowadzone kontrole i przeglądy.
    > Mamy zapowiedzianą kontrolę Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

    Zapewne mandatu.To taki dodatkowy przychod od nekania ludnosci. A oni
    maja wtedy wecej kasy na wyjazdy integracyjne.
    Jak bylem kiedys w inspektoracie. o dostalem mandatod samego prezes.
    Koles na biurku mial tylko gazetke poranna, kawe w szklance na
    podstawku szklanym oraz popielniczke. Ubrany byl w garnitur jak na
    prezesa przystalo. Ukaral mnie mandatem 50 PLN ale mysle ze zobaczenie
    go bylo bezcenne. Pzenioslem sie do czasow prezesow spoldzielni z
    alternatyw.
    Pozniej mialem nalot na terenie budowy to mniejsi szzeblem uznali ze
    mandat byl niesluszny.

  • 3. Data: 2010-02-03 15:42:39
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > której kupione są mieszkania), nie były prowadzone kontrole i przeglądy.
    > Mamy zapowiedzianą kontrolę Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

    A kto płaci: zarząd, prezes, wspólnota?

    --
    Piotrek