  • 1. Data: 2010-02-13 13:31:48
    Temat: Re: tani chinski gres
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam
    Ja zastosowalem u siebie podobny gres , w salonie, pow. 43 m. kw.
    Wyglada moim zdaniem super, ale to rzecz gustu.
    Od strony technicznej, jest wyjatkowo równy, mam fugi 1 mm i dobrze sie zgrala
    calosc.
    Mój glazurnik tez krecil nosem i biadolil zanim wzial sie za prace.
    W chwili szczerosci przy piwie powiedzial ze ten grs jest cholernie twardy i
    zeby na " docinkach" nie strzepic krawedzi musi zainwestowac w nowa tarcze do
    maszyny która cial plytki.
    Tarcza ponoc cholernie droga w technologi niemal kosmicznej z Boscha
    niebieskiego.
    Maszyna , a i owszem, wygladala dosc okazale , z chlodzeniem wodnym powierzchni
    cietej.
    Plytki te kupilem w cenie 35 zl za m. kw.
    Nieco inne i tez chinskie zastosowalem w lazience, tu wyszlo rewelacyjnie i
    super.
    Kazdy z ogladajacych az piszczy z zachwytu.
    To byly plytki 60x30 kladzione poziomo, tez na fugi 1 mm.
    Kolorystyka bardzo jasny braz w polaczeniu z ciemnym brazem.
    Tu docinek bylo juz wiecej i ta kosmiczna tarcza polegla.
    Natomiast kuchnia, przedpokój hol, korytarz od drzwi wej. zrobione sa plytkami
    Opczna.
    Tu byl dramat, czarna rozpacz , masakra. Krzywe jak diabli, i nie trzymaly
    wymiarów mimo ze wszystkie paczki z jednej grupy wymiarowej i jednej serii
    produkcyjnej.
    Gdy po zmianie koncepcji wymienilem w sklepie czesc plytek ( zamiana z ciemnych
    na jasne - nadal wszystkie z Opoczna) zaczela sie masakra.
    Wszystkie z tej samej grupy wymiarowej a rozrzut byl tak duzy ze fugi sa od 2,5
    mm do 1 mm.
    Dla sprawdzenia wystarczylo postawic na sztorc kilka plytek z róznych paczek i
    róznice byly kolosalne, O krzywixnie plaszczyzny juz nie wspominam.

    Moralne rozterki i patriotyzm zostawilem w domu, podobnie jak Maniek.
    Wychodze z zalozenia zeby kupic towar w dobrej cenie.
    Jak pieniadze mi sie skoncza na budowe to pracownicy fabryk ceramicznych mnie
    nie wespra.
    A znajac zycie kasa zarobiona przez firme pewnie zostanie rozdzielona na mega
    nagrody dla zarzadu, zatem zwykly pracownik jak i inwestycja w firme jest
    liczona nie w procentach lecz w promilach.
    Wybór nalezy do Ciebie.

    Pozdrawiam
    JM

  • 2. Data: 2010-02-13 14:07:41
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Jarek M." <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Wyglada moim zdaniem super, ale to rzecz gustu.
    > Od strony technicznej, jest wyjatkowo równy, mam fugi 1 mm i dobrze sie

    Dokladnie tak. Ja mam zupelnie bez fugi, plytki na styk i wyszlo bardzo
    dobrze, nie wiem czy idealnie ale wystarczajaco dobrze. Do lazienki kupilem
    Paradyza, troche poleru i troche struktury. Zobaczymy jak wyjdzie przy cenie
    kilkakrotnie wyzszej. Tu beda fugi, bo nie ma brodzika jako takiego, wiec
    bezposrednio porownac sie nie da, no ale co nieco...

    Pozdro.. TK