  • 1. Data: 2010-01-31 14:35:59
    Temat: Szukam producenta wind osobowych
    Od: "NICK" <h...@w...pl>

    WWitam musze zamątować winde trzy kondygnacje piwnica,parter,pietro , może
    ktoś z Państwa mi pomoże gdzie moge dostać taka tanią winde.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-31 16:25:05
    Temat: Re: Szukam producenta wind osobowych
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    NICK pisze:
    > WWitam musze zamątować winde trzy kondygnacje piwnica,parter,pietro , może
    > ktoś z Państwa mi pomoże gdzie moge dostać taka tanią winde.
    > Pozdrawiam

    Co to znaczy tanią ?
    Czy zdajesz sobie sprawę z kosztów i przepisów ?
    Co miesiąc przegląd, co dwa lata badania techniczne. Ceny już od 100K :)

  • 3. Data: 2010-02-01 09:16:35
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    pilocik pisze:

    > Co to znaczy tanią ?
    > Czy zdajesz sobie sprawę z kosztów i przepisów ?
    > Co miesiąc przegląd, co dwa lata badania techniczne. Ceny już od 100K :)
    są sytuacje w kórych taka winda jest niestety konieczna

    michal

  • 4. Data: 2010-02-01 09:35:30
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 31 Sty, 15:35, "NICK" <h...@w...pl> wrote:
    > WWitam musze zam towa winde trzy kondygnacje piwnica,parter,pietro , mo e
    > kto z Pa stwa mi pomo e gdzie moge dosta taka tani winde.
    > Pozdrawiam

    zrobic winde jest bardzo prosto.
    Najpewniej to byloby zrobic z 4 listwami z ponabijanymi sworzniami .
    Listw do sciany. Naped to silnikiem elektr z kolemi zebatymi pod
    kabina.

    Temat prostych wind jez juz znany od dawna
    http://www.mlodytechnik.pl/?id=cwz&i=119

  • 5. Data: 2010-02-01 12:17:14
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Sun, 31 Jan 2010 17:25:05 +0100, pilocik napisał(a):

    > Co to znaczy tanią ?
    > Czy zdajesz sobie sprawę z kosztów i przepisów ?
    > Co miesiąc przegląd, co dwa lata badania techniczne. Ceny już od 100K :)

    Budynków jednorodzinnych to też dotyczy?

    --
    ŁC
    Kto się smuci, ten jest smutas. Kto się kłóci, ten jest...

  • 6. Data: 2010-02-01 13:53:24
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "NICK" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > WWitam musze zamątować winde trzy kondygnacje piwnica,parter,pietro , może
    > ktoś z Państwa mi pomoże gdzie moge dostać taka tanią winde.
    > Pozdrawiam

    http://www.ndparking.com/kone.pl

    NIestety... niezbyt tanie...

  • 7. Data: 2010-02-01 17:13:27
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Budynków jednorodzinnych to też dotyczy?

    Dotyczy wszystkich wind osobowych bez wyjątku.
    http://www.udt.gov.pl/HTML/index.php?option=com_cont
    ent&task=view&id=291&Itemid=38
    Ale jak nie zgłosi do UDT to sam będzie odpowiadał za wszelkie wypadki
    spowodowane użytkowaniem tej windy, tak samo z resztą jak w przypadku, kiedy
    zgłosi :)

  • 8. Data: 2010-02-01 22:44:42
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-01-31 15:35, NICK pisze:
    > WWitam musze zamątować winde trzy kondygnacje piwnica,parter,pietro , może
    > ktoś z Państwa mi pomoże gdzie moge dostać taka tanią winde.
    > Pozdrawiam

    Może tu http://www.lift.pl/index.html

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2010-02-02 19:23:04
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    Kudlaty pisze:

> [...]
    > Listw do sciany. Naped to silnikiem elektr z kolemi zebatymi pod
    > kabina.
    >
    > Temat prostych wind jez juz znany od dawna

    Ty tak na poważnie ?
    Te listwy i sworznie ? Chyba, że do wożenia kurzu :)

  • 10. Data: 2010-02-02 20:13:55
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 2, 8:23 pm, pilocik <p...@n...pl> wrote:

    > Ty tak na poważnie ?
    > Te listwy i sworznie ? Chyba, że do wożenia kurzu :)

    listwa ze sworzniami zaistalowanana stale w szybie. Kiedys cale
    przekladnie w mlynach byly robione z drewna i pracowalo to dobrze.
    Wystarczy tylko zagescic skok oraz uzyc stali. Przeciez winda bedzie w
    domu mam nadzieje a nie wmiejscu gdzie 1000 os/h sie przewija.