  • 1. Data: 2010-02-01 10:44:34
    Temat: Montaż żaluzji na ramie okien PCV
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Witam

    Chcę zamontować drewniane żaluzje do ramy okna tak aby okno otwierało sie
    razem z żaluzją

    Kupiłem do tego celu specjalne uchwyty które zaciska się na ramie - ale
    uchwyty te nachodzą na uszczelkę gumową

    Pytanie :

    1.Jeżeli już stosować te uchwyty to na uszczelke czy pod uszczelke ?

    2.Czy nie lepiej zrezygnować z uchwytów i po prostu wywiercić kilka otworów
    aby przymocować zaluzję wkrętami ?
    Dodam ,że żaluzje będą na wieczność i nie będzie zmian więc odpada problem
    otworów
    Czy otwory mogą zniszczyć okno ? (bardziej niż uchwyty które niszczą
    uszczelkę)
    Jakie wkręty zastosować ?

    pzdr

    Marek

  • 2. Data: 2010-02-01 11:02:13
    Temat: Re: Montaż żaluzji na ramie okien PCV
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    marek pisze:
    > Pytanie :
    >
    > 1.Jeżeli już stosować te uchwyty to na uszczelke czy pod uszczelke ?

    Mam takie uchwyty na rolety. W zimie ewidentnie czuć od nich chłód, a
    nawet lekki ruch powietrza.

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-01 13:37:41
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    marek wrote:
> [...]
    > problem otworów
    > Czy otwory mogą zniszczyć okno ? (bardziej niż uchwyty które niszczą

    Przykrec.
    Zaluzja nie bedzie odpadala, nie zniszczysz uszczelki, jak pociagniesz
    przypadkowo nic nie zleci.
    A wkrety - moga byc do drewna, dlugosc to grubosc uchwytu zaluzji + 4 , 5 mm
    w okno. Srednica z 3mm. Wystarczy.

    Jak obudowa zaluzji jest sztywna, a ona sama w "normalnych" wymiarach i
    jesli nie chesz robic duzo dziur powinny wystarczyc 2 srubki.

    pzdr
    Tmek