  • 1. Data: 2010-02-01 20:10:33
    Temat: okna PCV urzedowski
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Maja cos takiego w bardzo atrakcyjnej cenie, tansze od Drutexu i
    oknoplastu. Czy ma ktos okna z tej firmy?

    PROFIL: VEKA S-LINE półzlicowany
    SZYBA: CLIMA PLUS K=1,1 W/m2

    pozdr

  • 2. Data: 2010-02-05 16:14:35
    Temat: Re: okna PCV urzedowski
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 1 Lut, 21:10, bulba008 <b...@o...pl> wrote:
    > Maja cos takiego w bardzo atrakcyjnej cenie, tansze od Drutexu i
    > oknoplastu. Czy ma ktos okna z tej firmy?
    >
    > PROFIL:                 VEKA S-LINE półzlicowany
    > SZYBA:                  CLIMA PLUS K=1,1 W/m2

    Urzedowski robi okna z plastiku? ;-) spytaj dilera skad ma ten towar
    zanim opowiesz ze masz plastikowego Urzedowskiego ;-)

    pzdr
    krzychut

  • 3. Data: 2010-02-07 14:59:30
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "krzychut" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >Urzedowski robi okna z plastiku? ;-) spytaj dilera skad ma ten towar
    >zanim opowiesz ze masz plastikowego Urzedowskiego ;-)

    A i drewniane potrafią zrobić badziewne.
    W oknach urzedowski machoń od strony południowej łuszczy się lakier po roku
    czasu.
    Producent wymigał się od gwarancji.

    Marek

  • 4. Data: 2010-02-08 20:38:45
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 7 Lut, 15:59, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > A i drewniane potrafią zrobić badziewne.

    czyli jednak robia z plastiku? ;-)

    > W oknach urzedowski machoń od strony południowej łuszczy się lakier po roku
    > czasu.
    > Producent wymigał się od gwarancji.

    widocznie mial podstawy skoro to "machoń"

    krzychut

  • 5. Data: 2010-02-08 20:51:37
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 7, 3:59 pm, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
> [...]
    >
    > A i drewniane potrafią zrobić badziewne.
    > W oknach urzedowski machoń od strony południowej łuszczy się lakier po roku

    okna z drewna na zewnatrz zabzpiecza sie aluminum.Szwedzi to juz dawno
    wiedza. Polacy jak zawsze po szkodzie.
    Wewnatrz zapewne tez po jakims czasie bedzie zlazic. Chyba ze
    olejowane.

  • 6. Data: 2010-02-09 11:30:58
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "krzychut" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > czasu.
    > Producent wymigał się od gwarancji.

    widocznie mial podstawy skoro to "machoń"

    Mahoń czy meranti to chyba to samo. Nie znam się na tym. Jeśli o to chodzi.

    Marek

  • 7. Data: 2010-02-12 12:41:05
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 9 Lut, 12:30, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Maho czy meranti to chyba to samo. Nie znam si na tym. Je li o to chodzi.

    to zupelnie nie to samo, choc w tym przypadku znaczenia faktycznie to
    nie ma.

    krzychut

  • 8. Data: 2010-02-12 13:19:05
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "krzychut" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > to zupelnie nie to samo, choc w tym przypadku znaczenia faktycznie to
    > nie ma.

    Nie znam się na gatunkach drzewa. Gdy zamawiałem drzwi wejściowe to
    zamawiałem meranti a do sklepu jak przyszły to na jakieśj naklejce było
    napisane mahoń. Sprzedawca powiedział że jest to bez znaczenia bo to to
    samo.

  • 9. Data: 2010-02-15 07:15:11
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 12 Lut, 14:19, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

> [...]
    > zamawiałem meranti a do sklepu jak przyszły to na jakieśj naklejce było
    > napisane mahoń. Sprzedawca powiedział że jest to bez znaczenia bo to to

    to zupelnie nie to samo, ale jak masz mahon zamiast meranti to
    skorzystales...lecz jesli nie potrafia odroznic to pewnosci nie masz
    ze to mahon, z drugiej strony to czy mahon czy meranti nie ma tak
    wielkiego znaczenia jak to, jak zostalo drewno przygotowane, jak
    zostaly drzwi pomalowane i zamontowane. To jest zdecydowanie
    wazniejsze.

    pzdr
    krzychut