  • 41. Data: 2020-01-23 13:15:01
    Temat: Re: Jest problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Człowiek zwierzę stadne i idzie za stadem. Nie znaczy to że stado ma rację. Była na
    amige gra o lemingach. Jak się pierwszy wpierdolil do jakiejś dziury to razem z nim
    wpadały wszystkie i często wszystkie ginęły. Ludzie to takie lemingi. Jak z
    wynajmowaniem mieszkan taki super interes to dlaczego ci co budują bloki i osiedla
    chcą jak najszybciej pozbyć się mieszkan po zbudowaniu a nie wynajmowac? Jeśli dla
    praktycznie całej Polski prognozy demograficzne sa stałe i mówiące że liczba ludności
    w przeciągu trzydziestu lat drastycznie spadnie to znaczy że bez budowania nowych
    mieszkań liczba wolnych mieszkań będzie rosła a nie malała.

  • 42. Data: 2020-01-23 13:25:11
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-23 o 04:12 -0800, Lisciasty napisał:
    > Teraz wegetarianizm szturmuje Polskę, jak to jest faktycznie dobra
    > gleba to ja bym tam jakieś warzywa rzucił

    Jeśli w ten rynek celować, to topinambury, pasternak lub inne podobne
    żarcie dla świń. Nalepić potem znaczek "BIO" (nalepka koniecznie
    zielona), i odsprzedać hipsterskim marketom w stolicy za duże pieniądze.

    Mateusz

  • 43. Data: 2020-01-23 13:47:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Jeśli w ten rynek celować, to topinambury, pasternak lub inne podobne
    > żarcie dla świń. Nalepić potem znaczek "BIO" (nalepka koniecznie
    > zielona), i odsprzedać hipsterskim marketom w stolicy za duże pieniądze.

    Topinambura później trudno jest wyplenić. Chyba że roundupem, czy innym
    środkiem przeciwko Liściastym.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2020-01-23 14:03:04
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-23 o 13:47 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Topinambura później trudno jest wyplenić. Chyba że roundupem, czy
    > innym środkiem przeciwko Liściastym.

    Kolega Krzysztof C. pisał, że zamierza to wszystko potem zalać
    pachnącym betonem i osiedla luksusowych apartamentowców zbudować (w
    końcu ile można na ziemię patrzeć).

    Topinambury może i są inwazyjne, ale w starciu z koparką i betoniarką
    szansę na godną przyszłość mają jednak niewielką.

    Mateusz

  • 45. Data: 2020-01-23 14:24:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    >
    > Topinambury może i są inwazyjne, ale w starciu z koparką i betoniarką
    > szansę na godną przyszłość mają jednak niewielką.

    Topinambur jest elementem flory ruderalnej. To znaczy widuje się go
    często w charakterze zielska porastającego porzucone nietrafione
    inwestycje.

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2020-01-23 14:36:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.01.2020 o 13:30, Kris pisze: >> Zioło.> > 3 literowe agencje(CBA itp)
    w tamte tereny nie zapuszczają się(jeszcze);)
    Jeśli zioło Ci nie pasi, to może urtica dioica? Farmerzy polscy
    (tak, tak - to już nie chłopi a farmerzy - vide farmer.pl)
    zapodają, że można na niej zarobić 10 tys. zł/ha. W uprawie
    raczej mało kłopotliwa, jak wynika z mej praktyki ogrodowej.

  • 47. Data: 2020-01-23 17:18:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 stycznia 2020 21:18:57 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie pisałem że brakuje w miastach a że w Warszawie brakuje. Ludzie jada do

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-emilewicz-w-p
    olsce-brakuje-2-mln-mieszkan,nId,4284930

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2020-01-23 18:14:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2020 o 13:15 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > liczba ludności w przeciągu trzydziestu lat drastycznie spadnie to
    > znaczy że bez budowania nowych mieszkań liczba wolnych mieszkań będzie

    Miałbyś rację gdyby Polska była jak Korea PN, ogrodzona murem z zasiekami
    na granicach.
    Na świecie ludzi przybywa, każdy chce żyć lepiej.
    Skończą się "Ukraińcy" pojawią się bracia z Azji lub Afryki.
    Jak się pojawią (za kilka lat już to nastąpi, będą to "zwykli ludzie"
    szukający swojego miejsca na Ziemi) to będzie eldorado dla tych co mają
    coś na wynajem.
    To moje prognozy :-) - Twoje dotyczące ceny energii w PL już się nie
    sprawdziły.

    TG

  • 49. Data: 2020-01-23 18:33:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie miałem prognozy co do cen energii?

  • 50. Data: 2020-01-23 19:06:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skąd wiesz że Emilewicz się nie myli? A może akurat na potrzeby odpowiedzi się z nią
    zgadzasz chociaż generalnie się nie zgadzasz? Trochę statystyki. Na początek jaki
    procent mieszkan i domów jednorodzinnych w różnych krajach jest w rękach prywatnych.
    Polska 82%. Rumunia 96%. Szwajcaria 37%.
    PKB na osobę. Rumunia (2017 rok) 10 000 $. Szwajcaria (2014 rok) 87 000$
    W którą stronę ciągniemy z dobrobytem? Ja bym chciał w stronę Szwajcarii a
    właściciele nieruchomości w których mieszkają na siłę pchają mnie w stronę Rumunii.