  • 1. Data: 2010-12-08 09:36:39
    Temat: Kapie z podbitki
    Od: W K <w...@g...pl>

    Witam,
    od strony wschodniej domu kapie mi ze szpar dylatacyjnych w podbitce
    (podbitka plastikowa). Tak z siedmiu dylatacji na 10.
    Tylko i wyłącznie od tej strony wschodniej. Czy ktoś z Was jest w
    stanie mi pomóc o co chodzi?
    Pierwsza moja intujcja to było to, że po prostu śnieg gdzieś spod
    dachówki dostał się na folię paroprzepuszczalną i sobie gdy przyszła
    odwilż to kapie (no ale to powinno trafiać do rynny). No okej, ale
    dlaczego tylko od strony wschodniej? Druga intuicja: śnieżyca sprzed
    tygodnia właśnie była od wschodu i może po prostu zassało śnieg przez
    te szpary do podbitki i po prostu ten śnieg sobie teraz się rozpuścił,
    stąd kapanie. I to by było najlpesze wytłumaczenie. No ale kolejna
    intuicja, pęknięta rura w łazience za wanną, bo mam ją na poddaszu od
    tej strony, no ale licznik wody sie nie kręci, wszystko jest okej.
    Kolejna intuicja, od strony wschodniej gdzieś po prostu dach przecieka
    do podbitki...To trochę bez sensu by było, bo przecież sypialnie na
    poddaszu suche jak piepsz...I ostatnie podejżenie, od strony
    wschodniej coś nie halo jest z wentylacją, i para wodna która
    zamieniła się w lód, teraz zobie gdzieś tam w podbidce po roztopieniu
    kapie.

    Miał ktoś z Was podobny problem, prośba o pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-12-08 13:57:30
    Temat: Re: Kapie z podbitki
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "W K" <w...@g...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

> [...]

    No właśnie, mnie też wczoraj kapało - wręcz się lało na parapet okna poniżej
    i też nie wiem co o tym mysleć.

  • 3. Data: 2010-12-08 14:06:11
    Od: W K <w...@g...pl>

    > No w a nie, mnie te wczoraj kapa o - wr cz si la o na parapet okna poni ej
    > i te nie wiem co o tym mysle .

    O mnie kapie od strony tarasu... Piszesz w czasie przeszłym... Czyli
    już nie kapie? To by oznaczało, że się roztopił szron czy śnieg
    uwiężony w podbitce i spokój i oby tylko to.
    A masz jeszcze śnieg na dachu? Może to śnieg blokował wentylację i
    dlatego nagromadził sie szron z pary wodnej a teraz się to roztopiło i
    po problemie...