  • 1. Data: 2010-12-08 12:05:59
    Temat: Re: szopy na zgloszenie - 35m^2 zamiast 25 ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Bucz" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:idnrms$quk$1@speranza.aioe.org...
    > czy jest jakis kruczek prawny lub luka ktora umozliwia postawienie na
    > zgloszenie szopy lub zabudowanego miejsca rekreacyjnego o powierzchni
    > 35m^2
    >
    > jesli nie to jak duze sa koszty wykonania tego od strony papierkowej
    > zgodnie z "literą" prawa?

    Zadzwoń do lokalnego PINB i tam Tobie dokadnie odpowiedzą.

  • 2. Data: 2010-12-09 11:30:02
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 8 Gru, 13:05, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Bucz" <n...@...pl> napisa w wiadomo
    cinews:idnrms$quk$1@speranza.aioe.org...

    > Zadzwo do lokalnego PINB i tam Tobie dokadnie odpowiedz .

    Nie do PINB, bo oni zajmuja się odbiorami budynków i kontrolą budów,
    tylko do Starostwa, ponieważ tam będziesz składał wniosek zgłoszenia
    robót budowlanych.
    A odnośnie pytania...Pod zgłoszenie podlegają wiaty, altany, budynki
    gospodarcze do 25 m2 na każde 500 m2. Natomiast do 35 m2 w przypadku
    jeśli masz zabudowę siedliskową. Oczywiście poza tym musisz wszystkie
    inne parametry określone w przepisach budowlanych i ew. w miejscowym
    planie zagospodarowania przestrzennego.

    pozdr.

  • 3. Data: 2010-12-09 11:30:05
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Użytkownik "Bucz" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwoń do lokalnego PINB i tam Tobie dokadnie odpowiedzą.

    na wsi masz 35, w mieście 25 m2

    --=olo=--

  • 4. Data: 2010-12-09 11:30:57
    Od: arch <s...@w...pl>

    cinews:idnsb7$jhm$1@news.onet.pl...

    > na wsi masz 35, w mie cie 25 m2
    >
    > --=olo=--

    No to żeś precyzyjnie odpowiedział, nie ma co...

  • 5. Data: 2010-12-13 07:45:57
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    No to żeś precyzyjnie odpowiedział, nie ma co...

    a co ty innego ode mnie napisałeś? he?

    --=olo=--

  • 6. Data: 2010-12-13 08:23:07
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 13 Gru, 08:45, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > (...)
    > No to e precyzyjnie odpowiedzia , nie ma co...
    >
    > a co ty innego ode mnie napisa e ? he?
    >
    > --=olo=--

    A to, że wiatę o pow. 35 m2 możesz postawić jeśli masz zabudowę
    siedliskową. A wyobraź sobie, że na wsiach bardzo często również
    obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego i są tereny
    przeznaczone pod zabudowę np. jednorodzinną. A wtedy już nie postawisz
    tam budynku o pow. do 35 m2 na zgłoszenie.
    Pojąłeś?

  • 7. Data: 2010-12-13 08:26:54
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 13 Gru, 08:45, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > (...)
    > No to e precyzyjnie odpowiedzia , nie ma co...
    >
    > a co ty innego ode mnie napisa e ? he?
    >
    > --=olo=--

    A to, że na zgłoszenie możesz postawić budynek wyłącznie w zabudowie
    siedliskowej. A wyobraź sobie, że na wsiach bardzo często również
    obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego z terenami
    pod zabudowę np. mieszkaniową. I wtedy co, sądzisz, że tam również
    będzie zabudowa siedliskowa bo to "wieś"? Mylisz się. Więc jeśli nie
    udzielasz w miarę precyzyjnej odpowiedzi to lepiej nie zabieraj głosu,
    bo twój post może tylko wprowadzić w błąd.

  • 8. Data: 2010-12-13 08:28:42
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 13 Gru, 08:45, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > (...)
    > No to e precyzyjnie odpowiedzia , nie ma co...
    >
    > a co ty innego ode mnie napisa e ? he?
    >
    > --=olo=--

    A to, że na zgłoszenie możesz postawić budynek do 35 m2 wyłącznie w

  • 9. Data: 2010-12-13 10:34:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2010 12:30, --=olo=-- pisze:

    > na wsi masz 35, w mieście 25 m2

    Brednie.

  • 10. Data: 2010-12-13 13:01:34
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>