  • 11. Data: 2016-08-14 13:24:56
    Temat: Re: Kąt pomiędzy połaciami
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 14:45:02 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]
    trzeba to potraktowac statystycznie - i zabezpieczyc by wytrzymalo 200lat (z załozoną
    technologicznie konserwacją) a nie milion.

    > Artykuł który zalinkowałem w poprzednim wątku odnosił się właśnie do
    > tego że tam budują takie domy kilkadziesiąt lat dłużej niż my i mają
    > wielokrotnie większe doświadczenie niż my.

    przegladałem strony z takimi błędami - nie znalazlem ani jednego przykładu
    zniszczonej sciany pod grubym klejonym styropianem. Wyglada na to ze tam sie po
    prostu buduje nieco inaczej.
    Nadal uwazam ze budowanie tak jak buduja nasze rodzime fabryki domow (klejenie
    styropianu bez szczeliny) jest prawidłowe.

    A Ty wyśmiewasz ich wnioski
    > jako bełkot marketingowy.

    belkotem marketungowym nazywam jednak co innego.

    > Poza wszystkim okres użytkowania drewniaka to przeciętnie 50 lat,

    z powodu utracenia cech uzytkowych przy prowidłowej konserwacji? Smiem watpic.

    przepłaciłes. Dasz super-hiper styropian zamiast zwykłego - to samo.

    > A tutaj pełna zgoda

    Nadal aktualny jest temat zbudowania excela z budynkiem o najlepszym wspolczynniku
    cena/jakosc.

    b.