  • Data: 2019-06-23 13:38:18
    Temat: Klej, żywica do kamyków
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wysypałem sobie 10m pasek (11cm szerokości) z kamyczków między trawnikiem
    i tarasem. Żwirek oddzielony jest od trawy obrzeżem plastikowym
    (praktycznie niewidocznym). Już po 2 dniach widzę, że będzie mnie to
    irytować bo pies łażąc po tym roznosi mi te kamyki na trawę.
    Wielokrotnie widziałem w różnych miastach wysypane takimi kamyczkami kółka
    wokół drzew i krzewów - tam te kamyczki były czymś posklejane, dało się to
    zamiatać, myć itp. bez ich rozrzucania.
    Ma ktoś pomysł czego użyć aby posklejać te kamyki i dodatkowo aby
    wytrzymało to parę sezonów w naszym klimacie? - żywica? - jaka? lakier?
    Nie chodzi mi o zalanie wszytkiego, raczej o malowanie - aby kamyki
    posklejały się miedzy sobą i aby pozostały pory dla spływającej wody.

    TG