  • 31. Data: 2013-11-25 20:21:16
    Temat: Re: Kłopot z kaloryferami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ela" 52890ae2$0$2152$6...@n...neostrada.pl

    > Czy teraz, podczas okresu grzewczego, można
    > coś zrobić żeby kaloryfery (żeberka) grzały
    > na całej długości i na całej wysokości?
    > Dotyczy to szczególnie kaloryferów w jednym
    > pokoju.
    > Mieszkam w bloku 10-piętrowym na I piętrze,
    > jeśli to ma jakieś znaczenie.

    Jeśli to blok, to raczej jest i ktoś odpowiedzialny za
    ten kaloryfer. Trzeba zgłosić zarządcy (spółdzielni,
    wspólnocie itp.) i... I w normalnym świecie zaczekać
    na usługę -- zwykle odpowietrzenia.

    Jak jest w Twoim wypadku? -- nie wiem.

    U mnie jest tak:

    W jednym mieszkaniu spółdzielnia bezproblemowo wykonuje
    takie usługi co roku (w pewnym sensie bezzwłocznie) zaś
    w innym (wspólnota) znajduje masę problemów przy okazji
    zgłoszenia jakiegokolwiek problemu -- na przykład
    problemu z wentylacją u mnie, czyli u astmatyka.

    Przy okazji owa wspólnota znajduje siły, środki
    i czas na niekończące się spory sądowe (prowadzone
    przeciwko wszystkim dookoła i przeciwko samej sobie)
    których chyba nikt już nie zdoła policzyć. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'