  • 1. Data: 2009-03-10 17:49:16
    Temat: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Dzisiaj zrobiłem planowaną odkrywkę ale zdjęcia zrobiłem za późno po
    wstepnym oklejeniu styropianem. Szkoda, że nie wcześniej..

    To jest to miejsce:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b734afa1750665f2
    .html
    i od środka
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45abb4b7124ad1c4
    .html

    Przemarzało oczywiście

    Więc wycięliśmy dziurę w suficie takiej tam lukarny i widzę, że odlane to
    półkole ten łuk z betonu wystaje sobie ponad wełnę bez ocieplenia. I wełna
    dana powyżej niechlujnie podtrzymana sznurkami i na samych płytach KG
    troszkę wełny.

    Okleiliśmy to styropianem, jutro bedzie piankowanie jak wyschnie klej do
    styropianu. Wiaieje tam, że cos strasznego. Tutaj paragon to mało...
    Zobaczcie jak bydlaki to zrobiły kiedy nie patrzyłem na ręce.

    (Stytopian naklejony na beton dzisiaj)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e25ebff1cd47a43b
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8a185cb9fda4b36
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4533597aa4e89dd0
    .html

    Ci wykonawcy dla mnie to bydlaki. Nie wolno spuścić z oczu na sekundę albo
    wręczyć kamerę i kazać kręcić film i robic zdjęcia jak nas nie ma.

  • 2. Data: 2009-03-10 18:13:29
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ładne kolory :). A tak na poważnie to jak to było? Taniość była bez papieru
    żadnego? Tylko paragony w kieszeni? Nie mogli tego poprawić czy nie chcieli?
    Nie neguję tego, że powinno być zrobione jak należy.

  • 3. Data: 2009-03-10 18:28:17
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > chcieli?
    > Nie neguję tego, że powinno być zrobione jak należy.

    Robili wiosną, mnie nie było przy tym. Zamknęli, folia paroizolacyjna była.
    Ale to chyba tyle co było dobrego.
    Wiatr wpadał między beton, a deskowanie dachu, izolacji muru zero, wełny
    mało na samym suficie natomiast ta wełna między krokwiami do niczego nie
    służyłą, bo pod nią było tyle stopni ile na zewnątrz.
    Jeszcze nie skończyłem budować, a już robie remont :-)

  • 4. Data: 2009-03-10 18:29:16
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]
    > chcieli?
    > Nie neguję tego, że powinno być zrobione jak należy.

    O poprawce nie ma mowy. Raz sie dodzwoniłem to powiedział gnojek, że jest
    dobrze, bo tak robi zawsze i już więcej nie odebrał telefonu.

  • 5. Data: 2009-03-10 18:34:10
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Jeszcze 3 zdjęcia ale już po wstępnym obłożeniu styropianem. Jutro piana,
    siatka i klej i później folia wiatroizolacyjna i wełna... i zamykanie.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ef210348f9aac7e
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b4d28c9b929d1fa
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/112f57fe3ba30e94
    .html

  • 6. Data: 2009-03-10 19:57:43
    Od: a...@g...com

    On 10 Mar, 19:28, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Jeszcze nie skończyłem budować, a już robie remont :-)

    Jakbys budowal to bys nie musial robic remontu :) A ze dales *sobie
    wybudowac* nie interesujac sie budowa i biorac najtanszych "fahofcof"
    z ogloszen, to masz babo placek :) Niestety takie realia, cza se umiec
    radzic, tu je dzungla i busz panie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-03-10 20:08:16
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    nie wiem czemu ale dlaczego tylko ty masz problem z każdym fachowcem? A może
    problem tkwi w tobie paragonach i kamerze termowizyjnej :)
    Nie powiem ze jestem mistrzem swiata w każdej dziedzinie budownictwa ale
    jakbym trafił na takiego inwestora to bym się powiesił, swoją drogą myslałem
    że inwestor u którego obecnie robie jest najbardziej upierdliwy i wymagajacy
    ale się myliłem :)

    Adi

  • 8. Data: 2009-03-10 20:09:10
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kiki <s...@s...ss> napisał(a):

    > O poprawce nie ma mowy. Raz sie dodzwoniłem to powiedział gnojek, że jest
    > dobrze, bo tak robi zawsze i już więcej nie odebrał telefonu.

    No jak to? Na czarno ta budowa całkiem? Nie masz papieru kto ci to stawiał?
    To co będzie jak stropy zaczną się rozchodzić? Też sam poprawisz i napiszesz
    "O poprawce nie ma mowy"? Schrzanili niech poprawiają!

  • 9. Data: 2009-03-10 20:11:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e25ebff1cd47a43b
> [...]

    Matko, ale Ty tam masz kabli. Masz monitoring kazdego pomieszczenia z
    kazdego kata?? :-))

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-03-10 20:14:08
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    On 10 Mar, 19:34, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    Kiki, mozesz wrzucic gdzies tych twoich partaczy, zeby inni sie nie
    nacieli? Ewentualnie przeslij na priv bo wlasnie rozmawiam z ekipami i
    nie chcialbym sie na takich naciac. Rzeczywiscie, takich prokurator to
    powinien scigac.

    Pozdrawiam
    Dy