  • 1. Data: 2009-03-10 10:02:28
    Temat: żywopłot z dzikiej róży
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    czy ktos to przerabiał jak sie to przyjmuje , po ilu latach jest ładne i czy
    ciężko to pielęgnować. Musze ogrodzić działkę 50 arów.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-03-10 10:22:07
    Temat: Re: żywopłot z dzikiej róży
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos to przerabiał jak sie to przyjmuje , po ilu latach jest ładne i
    > czy ciężko to pielęgnować. Musze ogrodzić działkę 50 arów.

> [...]

    Tez jestem na etapie robienia żywopłotu. Na razie posadziłem ałycze i
    ligustr

    Ale daj to pytanie na pl.rec.ogrody
    Zresztą był tam kiedyś podobny wątek.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-10 11:58:27
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Tez jestem na etapie robienia żywopłotu. Na razie posadziłem ałycze i
    > ligustr
    >
    > Ale daj to pytanie na pl.rec.ogrody
    > Zresztą był tam kiedyś podobny wątek.

    W ktorym sygeruje tarnine :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-03-10 12:04:03
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W ktorym sygeruje tarnine :)

    Tarninę to sugeruja w wartku moim z przed kilku dni. O dzikiej rózy było
    chyba jesienią zeszłego roku. Ogólnie pisali że jak sie rozpleni to trudno
    to zlikwidowac;)))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-03-10 12:16:24
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 10 Mar, 11:22, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:gp5dri$ngv$1@news.onet.pl...

    > Tez jestem na etapie robienia żywopłotu. Na razie posadziłem ałycze i
    > ligustr

    Ałycze wytnij!
    ;-)

    Tylko smród, szczury i wszystko obsrane (bo przyciąga też chmary
    ptactwa). Jestem w trakcie usuwania tego paskudztwa...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 6. Data: 2009-03-10 12:26:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 10 Mar, 11:22, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    Ałycze wytnij!
    ;-)

    >smród, szczury

    Dlaczego smród i szczury? Że ptactwo przyciaga to wiem i sie ciesze-
    współzyj z naturą;)

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-03-10 12:27:49
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Ałycze wytnij!
    > ;-)

    > Dlaczego smród i szczury? Że ptactwo przyciaga to wiem i sie ciesze-
    > współzyj z naturą;)

    Smrod i szczury to czesc natury.

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2009-03-10 12:28:46
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > Tarninę to sugeruja w wartku moim z przed kilku dni. O dzikiej rózy było
    > chyba jesienią zeszłego roku. Ogólnie pisali że jak sie rozpleni to trudno
    > to zlikwidowac;)))

    potwierdzam. Roza jak sie rozpleni to pozostaje scinanie i od razu
    dziurka w pniu + roundup.

    Pozatym roza ladnie sie prezentuje razem z berberysami julianny i
    ognikami. Wszytkie sa do tego kolczaste.

  • 9. Data: 2009-03-10 12:31:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Smrod i szczury to czesc natury.

    To wiem;))0 Ale dlaczego ałycza = smród i szczury

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-03-10 12:52:21
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:gp5mfu$k95$1@news.onet.pl...

    > To wiem;))0 Ale dlaczego ałycza = smród i szczury

    Bo ałycza to taka dzika mirabelka... Owoce spadają w gęstwinę, a tam
    gniją. Szczury mają bezpieczną kryjówkę i przy okazji dostatek
    pożywienia przez cały rok (Jedzą zawartość pestek).
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.