  • 11. Data: 2009-03-04 17:03:30
    Temat: Re: (OT)
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Hej.
    > Przegladam sobie twoj dom i tak poza tematem to nie widze abys mial za
    > duzo okien w tym domu.
    > Czy dom nie bedzie zbyt ciemny w srodku? ;-)

    Kazdy pokoj ma jedno okno ~170 x 150 (nie pamietam dokladnie), kuchnia ma
    dwa okna za to nieco mniejsze, lazienki maja male okna, salon jedno spore
    okno (3metry x 2 metry) plus dwa mniejsze wszystko od poludnia.
    Zrezygnowaem ze swietlikow dachowych ktore mialy rzucic swiatlo w srodek
    domu (wiatrołap i komunikacje) - tam bedzie swiatlo sztuczne ew to co
    wpadnie od salonu i kuchni (jest ciagly dostep).

    Jak narazie zdecydowanie nie ma ciemno. Piwnice to oczywiscie inna bajka -
    tam okna sa mniejsze :)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 12. Data: 2009-03-06 08:21:11
    Temat: Re: Kominy budować czy kupic gotowe
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Kominy dzielimy na wentylacyjne i spalinowe.

    O! wreszcie sensowna podpowiedz. przyda sie i mnie,
    bo wlasnie dogrywam szczegoly z architektem.

    pozdrawiam
    pluton

  • 13. Data: 2009-03-06 08:27:13
    Od: a...@g...com

    On 6 Mar, 09:21, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > O!  wreszcie sensowna podpowiedz. przyda sie i mnie,
    > bo wlasnie dogrywam szczegoly z architektem.

    A ja bym jeszcze spalinowy rozdzielil jednak na spalinowy i dymny -
    spalinowy do piecow (jezeli niskotemperaturowy np. kondensat to
    koniecznie z wkladem z kwasowki), dymny do kotlow i kominkow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.