  • 31. Data: 2018-11-19 01:34:48
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 18.11.2018 o 10:50, Kris pisze:

    > Może jest jak wyżej piszesz a może po prostu Bolko nie przemyślał że automatyczne
    odcięcie wody po x minutach(a wtym czasie dzieciak stoi namydlony pod prysznicem)
    nie jest dobrym pomysłem.

    Myślisz że ma aż tak głupie dzieci?

  • 32. Data: 2018-11-19 08:32:23
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-11-16 o 20:51, Bolko pisze:
    > znalazłem takie coś
    > https://www.kickstarter.com/projects/livinlife/livin
    -shower-redesigned-in-a-smart-way

    > to jeszcze projekt który ma za rok być sprzedawany
    > a ja mam problem już teraz
    > mam dwójke dzieci które się teraz usamodzielniają
    > wiec jak wchodzą do łazienki to....
    >
    > a potem przychodzi rachunek za wodę.
    > Jest jakiś patent żeby kontrolować ilość wody jaka jest zużyta?
    > I powiedzmy po 3 minutach się wyłącza?

    a jaki automat zastosujesz do wychowania dzieci na ludzi ?
    :)

  • 33. Data: 2018-11-19 08:44:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 01:34:50 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Myślisz że ma aż tak głupie dzieci?

    Myślę ze nawet dorosły by się wk...ł jak mu woda nagle przestanie lecieć pod
    prysznicem

  • 34. Data: 2018-11-19 10:01:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-18 o 15:18, Bolko pisze:
> [...]
    urzadzenia za kilkaset usd stosować
    wody na miesiąc jest takim problemem i tyle. I nawyki małolatów się zmienią.
    > Moje mają 6 i 8 lat.
    To zrób im zawody kto się szybciej umyje dostaje nagrodę,
    albo w podobny sposób je motywuj do krótszych kąpieli,
    dzieci w tym wieku dają jeszcze wiele takich możliwości, jak będziesz
    miał nastolatków to dopiero zobaczysz, dlatego działaj już aby ich oduczyć
    długiego siedzenia i bawienia się wodą.

    > Moja żona "od zawsze mówi" żeby chodzili w pantoflach.
    > I nic nie pomaga
    Brak posłuszeństwa wynikły z nieegzekwowania tego co się dziecku karze,
    czyli brak kija i marchewki, musicie wspólnie z żoną siąść i głęboko się
    zastanowić
    nad wychowaniem i ujednoliceniem kar i nagród, oraz niewchodzeniu sobie
    nawzajem w paradę czyli ujednolicenie przekazu wobec dzieci, bez tego
    będzie coraz gorzej
    i dzieci będą was owijać wokół palca.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 35. Data: 2018-11-19 10:52:56
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 19.11.2018 o 08:44, Kris pisze:

    > Myślę ze nawet dorosły by się wk...ł jak mu woda nagle przestanie lecieć pod
    prysznicem

    ciepła+zimna czy tylko ciepłą?
    --
    Ja pokazałem rachunek-dopłatę na 800 za 2 miesiące i że nie mogę teraz
    podnieść im kieszonkowego, o dziwo pomogło i już dopłat nie widuję a nadal

    Może zamiast krzyczeć "przelać to" w jakąś formę nagrody?
    Zamiast do wodociągów, wypłacać kasę dzieciom? Wszyscy będą zadowoleni.

  • 36. Data: 2018-11-19 11:00:15
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 19.11.2018 o 10:01, Janusz pisze:

> [...]
    > nawzajem w paradę czyli ujednolicenie przekazu wobec dzieci, bez tego będzie

    Codzienne życie ciągle wymusza odstępstwa od ustaleń, po pewnym czasie znowu
    wszystko jest w proszku, a nadzór nad ustaleniami (gdy jest >1 potomek)
    potrafi wyłączyć jedno z rodziców z normalności. Zawsze zrzucają winę na
    brata/siostrę, na ciebie - bo cośtam, i w końcu i tak jesteś owinięty na
    palcu - może w inny sposób, ale na to samo wychodzi.

    Przy okazji zapytam:
    Co może być w dzisiejszych czasach dla miejskich dzieci nagrodą?

  • 37. Data: 2018-11-19 13:44:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 15:18:42 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Moje mają 6 i 8 lat.
    > Moja żona "od zawsze mówi" żeby chodzili w pantoflach.
    > I nic nie pomaga

    Dzieci mądrzejsze od starych. Po czorta wmuszacie pantofle?
    Im więcej na bosaka tym lepiej.

    L.

  • 38. Data: 2018-11-19 15:43:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-11-19 o 10:01, Janusz pisze:

> [...]
    > nad wychowaniem i ujednoliceniem kar i nagród, oraz niewchodzeniu sobie
    > nawzajem w paradę czyli ujednolicenie przekazu wobec dzieci, bez tego

    Kary i nagrody to dobre do tresowania zwierząt są. Z ludźmi się rozmawia
    i tłumaczy. Nawet z dziećmi.

    --
    Pete

  • 39. Data: 2018-11-19 15:55:32
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 13:44:13 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Dzieci mądrzejsze od starych. Po czorta wmuszacie pantofle?
    > Im więcej na bosaka tym lepiej.

    Bo nie mamy ogrzewania podłogowego:)
    No i skarpetki się niszczą.

  • 40. Data: 2018-11-19 15:57:09
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Kary i nagrody to dobre do tresowania zwierząt są. Z ludźmi się rozmawia
    > i tłumaczy. Nawet z dziećmi.

    Generalanie to się z Tobą zgadzam.
    Tylko jak zrobić żeby mały człowiek robił to na co nie ma wogóle ochoty?