  • 81. Data: 2018-11-26 18:49:17
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 16:54:31 UTC+1 użytkownik marrgol napisał:

    > Ilość wody tak, ilość wody zdatnej do picia nie.

    Nieśmiało zauważę że woda nie tylko do picia na naszej planecie potrzebna jest

    > Nawet nie wiem, jak to skomentować. Doskonały przykład egocentryzmu.

    Co tu komentować. Albo potwierdź albo zaprzecz że jak z kąpieli w Polsce zrezygnuje
    to wody w Afryce przybędzie.

    > A ty co? Dziecko we mgle? Jest całe mnóstwo organizacji, które się
    > tym zajmują, choćby ww. UNICEF -- jeśli naprawdę chciałbyś coś w tej
    > sprawie zrobić, znalazłbyś sposób bez trudu. No ale ty, jak wynika
    > z tego, co wyżej napisałeś, chyba wyłącznie dosłownie rozumiesz to,
    > że ktoś miałby uzyskać dostęp do wody, którą ty byś oszczędził, więc
    > pewnie myślisz, że musiałbyś dostarczać w bańkach wodę z własnego kranu.

    Napisałem jak dziecku żebyś zrozumiał
    Podbijam- codziennie z mojego kranu pozwolę pobrać 500 litrów wody
    Czy Ty czy UNICEF(dla mnie bez znaczenia) zajmijcie sie dostarczeniem jej
    potrzebującym w Afryce. Pasi?

    > Wystarczy, że przybędzie w Polsce.
    > https://www.polskieradio.pl/42/3146/Artykul/2181735,
    Stepy-Polskie-Raport-o-wodzie-w-Polsce-brakuje-wody-
    i-nie-chodzi-tylko-o-susze
    > https://natemat.pl/95897,rzad-przyznaje-ze-w-polsce-
    jest-tyle-wody-co-w-egipcie-jestesmy-zdani-na-oczysz
    czanie-sciekow-i-uzdatnianie

    Powtórzę jeszcze raz- od mojej kąpieli nie ubywa wody w Polsce

    > No pewnie. ,,To nie ja, to oni", ,,co mnie to obchodzi". Wszystko jasne.

    To nie ja, to Ty bzdurne linki wstawiłeś
    Jak obiad co drugi dzień jeść będziesz zamiast codziennie- to dzięki temu ktoś głodny
    w Afryce czy innej Etiopi przestanie być głodny?

  • 82. Data: 2018-11-26 18:53:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 15:44:20 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Szambowozy nie moga wlac zawartosci prosto do zbiornikow w oczyszczalni. Trzeba te
    nieczystosci rozcienczyc. Troche podobnie jest ze sciekami komunalnymi. Jak za geste
    to plynac nie chca. Choc to aktualnie nie problem. Na tyle duzo wody sie uzywa aby
    tego problemu nie bylo.

    Bzdurna reklamę sfinansowana pewnie z naszej kasy przez ekooszołomów dzisiaj
    słyszałem.
    Coś w ten deseń: "Oszczędzaj wodę, nie myj auta przed domem tylko jedź na myjnie"

  • 83. Data: 2018-11-26 22:57:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Bolko napisał:

    > Taka mała ciekawostka.
    > Moja mama mieszka koło rzeki (dopływ Dunajca)
    > od 30 lat podaje poziom rzeki do IMiGW.
    > Poziom wody w rzece na tyle opadł przez te 30 lat że kilka
    > lat temu musieli przenieś wodowskaz bo poziom wody tak spadł
    > że woda nie dochodziła do wodowskazu.
    > Gdzie ta woda jest?

    Popłynęła dalej. Przyczyn może być wiele, ale jako jedną z ważnych
    wymienia się wybetonowanie i wybrukowanie wszystkiego co się da
    w zlewiskach rzek. Szczególnie w górzystych terenach źle to rzekom
    robi. Dawniej deszcz sobie padał, woda wnikała pod glebę, a tam
    wolniutko spływała ku rzece. Zanim dopłynęła, przychodził następny
    deszcz, więc wody było wciąż mniej więcej tyle samo, czyniąc pracę
    wodowskaźniczych nudną i monotonną. Dzisiaj średni przepływ pozostał
    taki sam, lecz większe ilości wody w korycie jak szybko się pojawiają,
    tak szybko znikają. A potem znów ciurka sobie z wolna.

    Jarek

    --
    Ja się urodziłem staraniem mojej matki ubogiej wyrobnicy i mojego ojca
    wodowskaza we wsi Miedonia nad Odrą w odwiecznym punkcie wodowskaźniczym

  • 84. Data: 2018-11-27 00:35:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozsadnie Ci odpowiedzial. Napisal ze jak on zuzyje wanne wody mniej to na pustyni w
    cudowny sposob ta wanna wody sie nie pojawi. Jak w Afryce maja malo wody to niech
    wykopia studnie a nie czekaja az pojade i im wykopie. Jak bym mial dac pieniadze na
    jakis zakup wody to wole zgubic bo jest szansa ze znajdzie ktos komu sa bardzo
    potrzebne. A jak dac zlodziejom z roznych organizacji to na bank ukradna. Poza tym
    jesli juz kupia wode to ja kupia w Afryce. Zapakuja w plastikowe butelki i bambusy
    spala butelki w ogniskach. To ekolodzy beda zbierali kase bo tam srodowiski zatrute.