  • 51. Data: 2018-11-20 10:44:00
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    > Super pomysl. Nie wiedzialem ze takie cos istnieje. Bez pradu, przewodow itp.

    Czyli młodzież po przekroczeniu ustawionego limitu zamyka prysznic i
    ponownie otwiera i znowu leci 50 l wody :)

  • 52. Data: 2018-11-20 12:25:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.11.2018 15:18, Bolko pisze:

> [...]
    urzadzenia za kilkaset usd stosować
    wody na miesiąc jest takim problemem i tyle. I nawyki małolatów się zmienią.
    > Moje mają 6 i 8 lat.
    > Moja żona "od zawsze mówi" żeby chodzili w pantoflach.
    > I nic nie pomaga

    Poczytaj o tzw. psie Pawłowa. Może to jest tędy droga,
    jeśli wychowywanie dzieci jest ponad Twoje (i żony) siły.

    Obecnie w behawiorystyce zwierząt coraz większym zainteresowaniem
    cieszy się szkolenie psów metodami pozytywnymi. Może warto i o tym
    poczytać, ale broń Boże nie oznacza to, że coś sugeruję. Po prostu
    warto czytać. Na wypadek, gdy prócz dzieci będziesz chciał mieć
    jeszcze psa, co może skończyć się tu kolejnym pytaniem, typu:
    "Kontrolowanie psa przy pomocy obroży elektrycznej". Bo "żona
    od zawsze mówi żeby nie wchodził na kanapę. I nic nie pomaga".

  • 53. Data: 2018-11-20 12:35:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 11:00, marios pisze:

    > Codzienne życie ciągle wymusza odstępstwa od ustaleń, po pewnym czasie
    > znowu wszystko jest w proszku, a nadzór nad ustaleniami (gdy jest >1
    > potomek) potrafi wyłączyć jedno z rodziców z normalności. Zawsze
    Da się, trzeba też nie przesadzać w drugą stronę.

    > zrzucają winę na brata/siostrę, na ciebie - bo cośtam, i w końcu i tak
    > jesteś owinięty na palcu - może w inny sposób, ale na to samo wychodzi.
    >
    > Przy okazji zapytam:
    > Co może być w dzisiejszych czasach dla miejskich dzieci nagrodą?
    Np dostęp do komputera, który normalnie jest zablokowany hasłem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 54. Data: 2018-11-20 12:39:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 15:43, Pete pisze:

    > Kary i nagrody to dobre do tresowania zwierząt są. Z ludźmi się rozmawia
    > i tłumaczy. Nawet z dziećmi.

    Widać że nie masz dzieci albo Ci jeszcze nie pokazały co potrafia,
    gwarantuję Ci że zmienisz zdanie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2018-11-20 17:04:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-20 o 10:22, Pete pisze:

    > Nie wiedzą bo  jak sam napisałeś - to są durnie.

    Tylko którzy? Bo wszyscy razem i każde z osobna twierdzą, że to oni mają
    rację. No a wszyscy na raz nie mogą jej mieć.

  • 56. Data: 2018-11-20 17:18:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.11.2018 17:04, nadir pisze:

    > Tylko którzy? Bo wszyscy razem i każde z osobna twierdzą, że to oni mają rację. No
    > a wszyscy na raz nie mogą jej mieć.

    Mogą.

    Przychodzi trzech Żydów do rabina by ten rozsądził spór między nimi. Pierwszy
    opowiada, że gruszki z drzewa, które rośnie na miedzy należą do niego, bo jego
    dziad zasadził drzewo. Opowiada żarliwie całą historię, na co rabin odpowiada:
    - Masz rację.
    Po nim opowiada drugi historię, że grusza częściowo jest na jego polu a wszystkie
    gałęzie są po jego stronie i cień gruszy pada na jego pole, i owoce spadają na
    jego pole. Także na jego wywód rabin odpowiada:
    - Masz rację.
    Po nim wchodzi trzeci i mówi, że grusza ma korzenie na jego polu a wszystkie
    liście każdej jesieni on musi grabić, dlatego owoce należą się jemu. Także na jego
    wywód rabin odpowiada:
    - Masz rację.
    Na te słowa nie wytrzymała przysłuchująca się wszystkiemu żona rabina i mówi:
    - Przecież to niemożliwe! Oni spierają się ze sobą, o to który ma rację, a Ty
    mówisz, że mają ją wszyscy trzej? To niemożliwe, by wszyscy mieli rację!
    Rabin z niezmąconym spokojem odpowiada:
    - Ty też masz rację!

  • 57. Data: 2018-11-20 19:38:05
    Od: l...@g...com

    Żydźi zawsze mają rację.

  • 58. Data: 2018-11-20 20:24:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 17:05, l...@g...com pisze:
    > Tego nie kupuję, zgaszenie światła podczas posiedzenia jest mega wkurzające.

    Generalnie da się zauważyć, że Zenek ma rozwiązania pomagające w pewnym
    wieku i trzeba to uwzględnić. W tym kontekście część z nich ma dla mnie
    sens, jak np. czujka na światło w przedpokoju, wiatrołapie czy łazience.
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 59. Data: 2018-11-20 22:53:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odpierdol sie od mojego wieku. W srodku jestem mlody opakowanie troche sie zuzylo.

  • 60. Data: 2018-11-21 08:53:11
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 20 Nov 2018 13:53:49 -0800, Zenek Kapelinder wrote:
    > Odpierdol sie od mojego wieku. W srodku jestem mlody opakowanie troche
    > sie zuzylo.

    Karoserię zawsze można wyklepać, ale przebieg cofnąć ciężej.

    Mateusz