  • 21. Data: 2009-06-24 07:11:31
    Temat: Re: Konwerter koncentryk - UTP
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h1sgrf$1dki$1@news2.ipartners.pl...
    > A czy istnieje możliwośc przekazania tego sygnału lokalnie radiowo.

    Szukaj pod hasłem "Video Sender".

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2009-06-24 07:28:42
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Szukaj pod hasłem "Video Sender".

    Dzięki!

  • 23. Data: 2009-06-26 15:00:29
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Marcin pisze:

    > Dzięki!

    Od razu Cię zmartwię: to się nadaje do przenoszenia sygnału wizyjnego
    ale nie TV+Radio. To znaczy że z jednej strony podłączasz tuner
    satelitarny, ustawiony na konkretny kanał a z drugiej telewizor. Aby
    zmienić kanał, musisz to zrobić na tunerze. Są wprawdzie senderki które
    w drugą stronę transmitują sygnał pilota, ale działają... różnie. Bez
    względu na to możesz w danej chwili oglądać to co ustawiono na tunerze w
    innym miejscu. Ów "video sender" pełni rolę bezprzewodowego przedłużacza
    kabla SCART/RCA a nie antenowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 24. Data: 2009-06-26 21:02:08
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    > zmienić kanał, musisz to zrobić na tunerze. Są wprawdzie senderki które w
    > drugą stronę transmitują sygnał pilota, ale działają... różnie.

    Są też "przedłużacze" pilota: radiowe, albo po kablu antenowym.
    Ja mam radiowy Signala i spokojnie z sypialni na górze mogę sterować
    tunerem na dole :-)

    Pzdr

    JKK

  • 25. Data: 2009-06-29 07:21:09
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Ów "video sender" pełni rolę bezprzewodowego przedłużacza
    > kabla SCART/RCA a nie antenowego.

    Właśnie doczytałem to w specyfikacji wyszukanych video sender na Allegro.
    Trudno, ale dziekuję wszystkim za posty!

    Marcin

  • 26. Data: 2009-06-29 08:06:02
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Ów "video sender" pełni rolę bezprzewodowego przedłużacza
    >
    > Właśnie doczytałem to w specyfikacji wyszukanych video sender na Allegro.

    Zawsze możesz jeszcze dołożyć na końcu i początku
    RF signal modulator/demodulator, który zamieni sygnał video na RF i
    odwrotnie :-)

    Pzdr

    JKK