  • 1. Data: 2014-06-24 19:31:26
    Temat: Kosiarka dymi silnik
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    Kosiarka ma 1 rok i jest srednio uzywana, z silnikiem Briggs&Stratton
    6.75KM.
    Kosiarka byla zalana olejem (~0.6 l), ale przed koszeniem polecilem
    sprawdzic olej i ewentualnie dolac.
    A wiec sprawdzono i dolano caly litr oleju! - tacy madrzy sa w moim
    otoczeniu. W takim stanie kosila okolo 1 godz.. - tj silnik prawcowal ~1
    godz.
    Po przyjezdzie zauwazylem ze kosiarka strasznie dymi i z tlumnika olej
    cieknie. Sprawdzilem olej (cala miarka) i zaraz ulalem prawie litr oleju.
    Po ulaniu zostawilem stan na pomiedzy min i max. zapalilem kosiarke i dalej
    dymi ale juz dymem na czarno i ma bardzo glosny werkot. Co minuta to
    strasznie slabnie, wiec zgasilem i tak ja zostawilem. Musze oddac do naprawy
    silnik.

    Teraz mam pytanie, co moglo sie stac w silniku, że tak zeslabl i starsznie
    glosno pracuje.
    Czy poszly jakies uszczelniacze, zawory, pierscienie ...?
    Mam wrazenie, ze gdybym nie zgasil jej to by sama zgasla bo tak bardzo
    slabla.