  • 1. Data: 2014-06-13 10:18:07
    Temat: kosiarka z napędem
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ma Ktoś tu może kosiarkę do trawy z napędem?
    jak to działa?
    mam plac z trawą na której posadzonych jest z milion krzaków...
    jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?

    czy można kosić i w przód i w tył z napędem?
    jak podczas opróżniania kosza?

  • 2. Data: 2014-06-13 11:49:04
    Temat: Re: kosiarka z napędem
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-06-13 10:18, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    > jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?
    >
    > czy można kosić i w przód i w tył z napędem?

    Moja ma napęd na przednie kółka.
    Gdy cofam to lekko dociskam pałąk i te kółka trochę się unoszą.
    Tylne kółka są większe więc ruch do tyłu kosiarką jest łatwy.

  • 3. Data: 2014-06-17 21:30:30
    Od: Andrzej <A...@...pl>

> [...]
    > jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?
    >
    > czy można kosić i w przód i w tył z napędem?
    Kosiarka z napędem jest na długie proste przebiegi jak dużo manewrowania
    to napęd jest raczej utrudnieniem i zużywa się szybciej.

  • 4. Data: 2014-06-17 21:31:08
    Od: Andrzej <A...@...pl>

  • 5. Data: 2014-06-17 22:04:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    to się do manewrów napęd rozłącza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-06-18 10:52:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 21:30:30 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
    > Kosiarka z napędem jest na długie proste przebiegi jak dużo manewrowania
    > to napęd jest raczej utrudnieniem i zużywa się szybciej.

    Ot to.
    U siebie kosze ok 400mk najzwyklejsza kosiarką spalinowa która kosztowała chyba
    poniżej 400zł. Szerokoścć chyba ok 50cm i fajnie się tym kosi i manewruje
    U mamy kosze ok 600mk trawnika kosiarka z napędem. Trochę większa- szerokość koszenia
    chyba coś koło 60cm.
    Kosi się nią bez porównania gorzej. I mimo tego ze napęd można odłączyć podczas
    omijania krzaczków itp. to koszenie jest mniej komfortowe gdyż kosiarka większa,
    mniej zwrotna i ciężej się nią manewruje Dodatkowo ta większa sporo głośniejsza i 3-4
    razy droższa w zakupie,
    Kosiarka z napędem to raczej do dużych prostych powierzchni bez drzewek krzaczków
    itp.
    W warunkach jakie opisał autor wątku myślę ze lepszym rozwiązaniem będzie mała
    zgrabna kosiarka bez napędu.

  • 7. Data: 2014-06-18 22:33:22
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-06-17 22:04, masti pisze:

    > to się do manewrów napęd rozłącza

    I co wtedy? Pcha się taką kosiarkę?
    Genialne.

    JK

  • 8. Data: 2014-06-18 22:37:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 22:33:22 +0200 osobnik zwany JK napisał:

    > I co wtedy? Pcha się taką kosiarkę? Genialne.

    a jaki masz problem ją przepchać metr czy dwa?

  • 9. Data: 2014-06-18 22:59:02
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-06-18 22:37, masti pisze:

    > a jaki masz problem ją przepchać metr czy dwa?

    A taki:

  • 10. Data: 2014-06-18 23:28:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 22:59:02 +0200 osobnik zwany JK napisał:

    > A taki:

    to zostaje podkaszarka.