  • 1. Data: 2012-12-02 09:40:08
    Temat: Koszt budowy garażu
    Od: "Bascet Casee" <b...@w...pl>

    Ile może kosztować koszt budowy garażu ???

  • 2. Data: 2012-12-02 09:44:27
    Temat: Re: Koszt budowy garażu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 09:40:08 UTC+1 użytkownik Bascet Casee napisał:
    > Ile może kosztować koszt budowy garażu ???

    100zł może być?

  • 3. Data: 2012-12-02 10:31:43
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > 100zł może być?

    Hehe... może - ale za tyle już wielopoziomowy + winda.
    Ostatnio taki synkowi kupiłem... ale już połamał.

    A poważniej to musisz określić kilka parametrów:

    - gdzie ten garaż budujesz ? Miasto, wieś, jaka częśc Polski
    - podziemny ? naziemny ?
    - rozmiar ? mini 5x4 cz maxi 10x8m ?
    - z czego ? bo może blaszak za 1500zł Ci wystarczy ? :P
    - jedna brama ? 2 bramy ? a może w ogóle bez bramy bo ma służyć za
    warsztat :P
    - z czego planujesz dach ?
    - z kanałem czy bez ...
    - jakie instalacje ? prąd, woda ?
    - jakieś ogrzewanie planujesz ?

    itd itp.

  • 4. Data: 2012-12-02 10:34:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.12.2012 09:44, Kris pisze:

    > 100zł może być?
    Ja bym powiedział że bez 10tyś niema nawet się nad czym zastanawiać.
    Moim zdaniem, jak chcesz naprawiać auto to musisz postawić budynek w
    którym da się te prace serwisowe wykonać, czyli również kanał,albo
    wysoki budynek plus podnośnik. jeśli chcesz przetrzymywać auto nie "pod
    chmurką" postaw wiatę. masz zero problemów z odśnieżaniem, i środowisko
    dużo mniej korozyjne niż w garażu.
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-12-02 11:48:32
    Od: "Bascet Casee" <b...@w...pl>

    Garaż ma być betonowy, elektryka, bez kanału. Jeden gosc mi powiedział 15
    tys

  • 6. Data: 2012-12-02 12:38:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Gru, 09:40, "Bascet Casee" <b...@w...pl> wrote:
    > Ile może kosztować koszt budowy garażu ???

    Koszt sam w sobie nie kosztuje nic.

    L.

  • 7. Data: 2012-12-02 13:18:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 12:38:45 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Koszt sam w sobie nie kosztuje nic.
    100zł kosztuje;)

  • 8. Data: 2012-12-02 13:57:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.12.2012 12:38, Lisciasty pisze:

    > Koszt sam w sobie nie kosztuje nic.

    Zrobisz kosztorys gratis?

  • 9. Data: 2012-12-02 14:53:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

    > jeśli chcesz przetrzymywać auto nie
    > "pod chmurką" postaw wiatę. masz zero problemów z odśnieżaniem, i
    > środowisko dużo mniej korozyjne niż w garażu.

    Całkiem niedawno i to właśnie przy okazji rozważań o garażu
    zastanawiałem się, czy są jakieś bezobsługowe systemy wentylacji
    grawitacyjnej działającej w ten sposób, że w przypadku większej
    wilgotności powietrza na zewnątrz zamykają się i otwierają kiedy ta jest
    mniejsza?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2012-12-02 15:17:12
    Temat: Re: Koszt budowy gara?u
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-02 09:40, Bascet Casee pisze:
    > Ile mo?e kosztowa? koszt budowy gara?u ???

    Kuzyn postawił garaż za 200 zł.
    Stare łuki z namiotu foliowego z odzysku plus nowa folia.
    Na podłogę płyty chodnikowe po 2 zł/szt.
    ;-)
    Jacek