    From: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kradną działki UWAGA!!!
    Date: Fri, 25 May 2018 19:07:40 +0200

    Witam wszystkich.
    Chciał bym ostrzec wszystkich właścicieli działek rolnych i budowlanych,
    sprawa jest poważna!!Wygląda na to że mafie gminne w powiązaniu z mafią
    geodezyjną i milicyjną, kradną ludziom działki, jest to akcja masowa na
    terenie całego kraju.
    Już słyszałem że ludziom giną nawet całe działki, wcześniej byli
    właścicielami danej działki a teraz ta działka w papierach zginęła.
    Giną drogi, wcześniej były gminne, lub prywatne, teraz nagle poznikały z map
    zasadniczych, czyli według urzędnika ich nie ma, zniknęły.
    Zmniejszają powierzchnię działek (wszystkich działek) na mapach
    zasadniczych, nowe mapy zasadnicze różnią się od starych map, ktoś je
    pozmieniał, bez zgody i wiedzy właścicieli tych działek, to przestępstwo,
    ale mafia siebie chroni, nic im nie zrobisz.
    Działki na nowych mapach zasadniczych posiadają podwójne granice działek,
    prawdopodobnie jedna jest stara, druga nowa, poprawiona, lub dla utrudnienia
    pomiarów.
    Gdy dokonałem pomiarów powierzchni tych samych działek na starych i nowych
    mapach zasadniczych, to na nowych są pozmniejszane o minimum 10%, oczywiście
    jeśli komuś ubywa, to komuś przybywa, działki mafijne powiększają się.
    Dlatego obecnie jest takie kombinowanie z przesuwaniem granic działek
    wszelkimi sposobami, poginęły słupki geodezyjne, ale tylko te, które
    utrudniały by zmniejszanie działek, ogólnie wygląda to tak, że zwężanie
    następuje po dłuższej granicy działki, jeśli na niej był słupek geodezyjny,
    to został on fizycznie usunięty z działki (prawdopodobnie po cichu przez
    geodetę), oraz usunięty z nowej mapy zasadniczej. Na nowych mapach
    zasadniczych przesuwane są punkty różnych instalacji, jeśli kiedyś słup
    energetyczny był na granicy działki, teraz jest 10m w głąb działki,
    zauważyłem nawet że potrafią dorysować do mapy zasadniczej punkty
    instalacji, której nie ma i nigdy nie było.
    Dowiedziałem się że niedługo gminy w całym kraju rozpoczną masową akcję
    pomiarów działek całych gmin. Pretekst jest taki że niby kiedyś działki
    mierzono niedokładnie a teraz zmierzą dokładnie, tak dokładnie, że zniknie
    wam minimum 10% powierzchni waszej działki. Ta akcja to gigantyczne koszta,
    ale gminy nagle znajdą na to pieniądze i to nie wiadomo skąd. Czyli gminy
    będą dokonywać pomiarów nie swoich działek, jak i na jakiej podstawie i
    jakim prawem to nie mam pojęcia. Jeśli mieliście jedno hektarową działkę
    według aktu własności i starych map zasadniczych, to teraz wam zmierzą że
    wasza działka ma 0,9 hektara, lub 0,8 hektara, tak zmierzą i każą wam
    podpisać że się zgadzacie, to ma chyba na celu zalegalizowanie tego masowego
    złodziejstwa, podpisaliście ze się zgadzacie.
    Nie podpisujcie, nie zgadzajcie się, wzywajcie policję, gońcie gminnych
    geodetów z waszych działek, działka ma być taka jak w akcie własności,jak
    według pierwotnych pomiarów. Nie mam pojęcia co jeszcze można zrobić.
    Informujcie znajomych co się dzieje,wklejajcie tekst na forach, dziękuję.