  • 1. Data: 2017-02-02 20:08:36
    Temat: Krasnokwiat Katarzyny
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Za 2 tygodnie babcia będzie obchodzić 93 urodziny. Wyczuliśmy, że
    chciałaby dostać krasnokwiat Katarzyny (jej kwiat młodości).
    Niestety wszyscy sprzedawcy informują, że sadzenie tego jest możliwe
    dopiero po 1 marca.
    Mam już dogadane z jednym dostawcą, że za tydzień mogę mieć u siebie
    cebulki. Czy takim cebulkom posadzonym w domu w doniczce, mającym
    zapewnione 20 stopni i podlewanie te 2 tygodnie przed czasem nie
    zaszkodzą? Jest szansa na wyrośnięcie zdrowych roślin?
    Jacek