  • 11. Data: 2012-07-23 00:34:46
    Temat: Re: Krotność recyrkulacji CWU
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > a po czym wnosisz ze tyle wynosi?
    >
    > w blokach zwykle jest to tak zorganizowane że na górze pionó są
    > zawory
    > cyrkulacyjne któe sie zamykają gdy dochodzi do nich woda o
    > temperaturze ok 50 stopni. blokując cyrkulację na danym pionie.
    > Dodatkowo maja one funkcję otwarcia gdy temperatura wody jest wyższa
    > niż 70 (w celu przepłukania instalacji podczas cyklu
    > antylegionella).

    przyjedź do mnie to zobaczysz wodę o temp 50st
    albo jakieś zawory termiczne
    jest zwykły ogranicznik przepływu na pionie na recyrkulacji i tyle

    jeffrey

  • 12. Data: 2012-07-24 21:22:06
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > przyjedź do mnie to zobaczysz wodę o temp 50st
    > albo jakieś zawory termiczne
    > jest zwykły ogranicznik przepływu na pionie na recyrkulacji i tyle
    >
    > jeffrey

    Ale gdzie jest licznik? p)

  • 13. Data: 2012-07-26 15:06:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    symantecghost wrote:

    > Ale gdzie jest licznik? p)

    jaki licznik?

    w mieszkaniu nie ma cyrkulacji cyrkulowany jest tylko pion cw

  • 14. Data: 2012-07-27 19:19:46
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > w mieszkaniu nie ma cyrkulacji cyrkulowany jest tylko pion cw

    To wiem ale założyciel wątku chyba nie.
    Dlatego dopytuję gdzie ma ten licznik skoro mierzy cyrkulację.

    Pozdr