  • 1. Data: 2012-07-17 20:03:48
    Temat: Wybór styropianu do ocieplenia ścian domu
    Od: "Bogdann" <b...@g...pl>

    Witam

    1 Czy lepiej jest zakupić normalny styropian (czyli przyjmijmy 0,04
    przenikalności cieplnej o grubości 17cm, czy też tzw. pasywny styropian
    (przyjmijmy 0,033 lambda) o grubości 15cm - cenowo w podobnych kwotach.

    2 Czy możecie polecić styropian konkretnych firm, który faktycznie posiada
    właściwości zadeklarowane w opisie, albo których firm unikać, bo nie
    trzymają parametrów. Dobre ceny mają firmy np. styropmin, genderka, czy
    warto tego producenta ?

    3 Styropian rzecz jasna z frezem, klejony na placki z ramką oraz bez
    kołkowania.

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2012-07-18 04:43:59
    Temat: Re: Wybór styropianu do ocieplenia ścian domu
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Bogdann" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > właściwości zadeklarowane w opisie, albo których firm unikać, bo nie
    > trzymają parametrów. Dobre ceny mają firmy np. styropmin, genderka, czy

    Rodzaj styropianu nie ma znaczenia. Bardziej się martw, że ci na pewno
    spiedolą wykonanie :-)

  • 3. Data: 2012-07-18 07:32:00
    Od: "Bogdann" <b...@g...pl>

    > Rodzaj styropianu nie ma znaczenia. Bardziej się martw, że ci na pewno
    > spiedolą wykonanie :-)

    OK, czyli można bez obaw kupić najtańszy, oby sensowna grubość.

    Wykonanie wykonana zaufana osoba pod ścisłym nadzorem ;)

    pzdr
    Bogdan

  • 4. Data: 2012-07-18 07:46:39
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-07-18 04:43, kiki pisze:

    > "Bogdann" <b...@g...pl> wrote in message

    > Rodzaj styropianu nie ma znaczenia. Bardziej się martw, że ci na pewno
    > spiedolą wykonanie :-)
    to na co zwracać uwagę?

    michal

  • 5. Data: 2012-07-18 08:05:05
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Rodzaj styropianu nie ma znaczenia. Bardziej się martw, że ci na pewno
    > spiedolą wykonanie :-)
    Dowartościowałeśsięjużnadzisiaj?

  • 6. Data: 2012-07-18 08:28:42
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Warto kupic pasywny.
    Oprocz lepszch parametrow termicznych jest takze lepiej wykonany.
    Tzn. trzyma katy i wymiary, nie jest tak kruchy jak te biale.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2012-07-18 09:44:25
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 18 lipca 2012 08:28:42 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > Oprocz lepszch parametrow termicznych jest takze lepiej wykonany.
    > Tzn. trzyma katy i wymiary, nie jest tak kruchy jak te biale.

    No ja mam wrażenie, że grafitowy (szary) "Albaterm" jest właśnie bardziej kruchy (ale
    też nie do przesady).

    Z innej beczki - termoorganika w kropki jest duuużo lepszej jakości niż izolbet
    biały. Z izolbetu można kuleczki paluchem łatwo wykopywać, termoorganika jest
    natomiast bardzo zwarta.

  • 8. Data: 2012-07-18 09:59:50
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-07-2012 o 08:05:05 gzk <g...@g...pl> napisał(a):

    > Dowartościowałeśsięjużnadzisiaj?

    Ale kiki ma rację, ważniejsze jest jak styro jest ułożony i czym są
    wypełnione
    szpary niż jego rodzaj.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2012-07-18 10:05:37
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 09:59:50 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > Ale kiki ma rację, ważniejsze jest jak styro jest ułożony i czym są
    > wypełnione
    > szpary niż jego rodzaj.

    A czym poza pianką/klejem można wypełnić szpary...?

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Słowo "wegetarianin" pochodzi z jednego z narzeczy indiańskich i oznacza
    "za głupi, by polować"

  • 10. Data: 2012-07-18 11:08:14
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > A czym poza pianką/klejem można wypełnić szpary...?

    własnie o to chodzi zeby to była piana a nie klej :) No i jeszcze ważne:
    klejenie na ramki, a nie na placki.

    b.