  • 111. Data: 2015-08-19 17:26:29
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 16:50:50 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > To poczciwe E46 (320D) uchodzace zreszta za bardzo aerodynamiczny samochod.
    > Wersja po lifcie czyli 150KM. Niedlugo przesiadam sie na E61 R6 benzyna
    > to tez moge nakrecic spalanie :-)
    I sam jeżdżąc Bolidami Młodych Wieśnaków z mojej Multipli się naśmiewałeś? Do BMW bym
    dobrowolnie nie wsiadł;)

  • 112. Data: 2015-08-19 18:39:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 17:05:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Myślę, że wideo by wystarczyło. Kłopot w tym że to tylko filmik z nagranym
    > prędkościomierzem, w ogóle nie widać co i w jakich warunkach jest mierzone.

    Bingo! Odkrecilem linke i krecilem w garazu, a wskazania ekonomizera
    w fotoszopie klatka po klatce przerabialem :D

    --
    Adam Sz.

  • 113. Data: 2015-08-19 18:42:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 17:26:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > I sam jeżdżąc Bolidami Młodych Wieśnaków z mojej Multipli się naśmiewałeś? Do BMW
    bym dobrowolnie nie wsiadł;)

    BMW to najlepsze samochody - fakt, ze opinie im robi mala czesc debilnych
    uzytkownikow (dresy) nic nie zmienia. Dlatego tez pozbywam sie E46 bo powoli
    ten model dresy opanowuja :)))

    Porzadne silniki, swietne prowadzenie i trzymanie w zakretach, naped na tyl,
    zwykle wszystkie "na wypasie". Ja raczej BMW dlugo na nic innego nie zamienie
    :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 114. Data: 2015-08-19 20:23:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Aug 2015 16:33:28 +0200, Aleksander

    > Ale żeby było uczciwie, nawet jeśli jechałeś z górki i "za plecami"
    > innego samochodu i nawet jedynie 180km/h, i nawet jak komputer zaniża
    > spalanie (zwykle zaniżają, mój np. ok 0,5-1l /100)

    Oh, jesteś taki wyrozumiały dla adasi. :*

    Nie trzeba jechać za "plecami", wystarczy lekki wiatr w tyłek. Na takim
    samym odcinku potrafiłem mieć różnicę 3L na setkę w zależności od kierunku
    wiatru, a jak dochodziły spadki, to jeszcze więcej.

    Pomijając oczywiście, że prędkościomierz zaniża realną prędkość. Wg
    uzytkowników Będzie Miał Wypadek E46 jest to 8-9% mniej niż pokazuje
    licznik (u mnie i u większości zresztą jest podobnie). Prędkość wynosiła
    więc około 185kmh (uwzględniając, że ledwo wskazówka dotykała 200), jak
    zresztą słusznie zauważyłeś.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 115. Data: 2015-08-19 20:49:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Aug 2015 16:33:28 +0200, Aleksander

    > (zwykle zaniżają, mój np. ok 0,5-1l /100)

    Aha, myliłeś się.

    http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=73688

    " Witam ,sporo było na naszym forum tematów dotyczących zużycia paliwa
    przez nasze ,,furki". Jeśli chodzi o E46 *większość* *wie* że _kłamią_ .
    Moja np. zaniża dość mocno bo o

    *1,5* l na 100km.

    Więc gdy komp pokazuje mi że moja mała spaliła 5,5l na 100km prawda jest
    troszkę inna bo z tankowania wychodzi 7l.

    Miło popatrzeć na 5,5litra jednak mnie denerwował fakt że to wskazanie tak
    mocno odbiega od rzeczywistego."

    I wszystko w temacie spalania 8L/100km przy tzw. 200kmh :>

    PS W M6 też trzeba robić podobną korektę, bo komputer zwyczajnie KŁAMIE.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2015-08-19 20:53:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 20:48:44 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > I wszystko w temacie spalania 8L/100km przy tzw. 200kmh :>

    Oczywiscie wiesz wszystko lepiej :D Mam w kompie wspolczynnik spalania
    przestawiony na maks i u mnie pokazuje prawidlowo. Pozatym pisalem juz -
    widze na stacji ile place :D

    Zreszta - nie musisz wierzyc, w zadzie to mam. Ale nastepnym razem nim
    cos wspomnisz o kopaniu lezacego to zastanow sie czy czasem po chwili sam
    nie bedziesz lezal na glebie :D

    --
    Adam Sz.

  • 117. Data: 2015-08-19 22:00:51
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Dlatego tez pozbywam sie E46 bo powoli ten model dresy opanowuja :)))

    O masz... a już przymierzałem się, aby żonie kupić na zakupy
    (bo na tych zdjęciach no nawet jakoś przyzwoicie wygląda)

    Anyway, daj mimo wszystko link do ogłoszenia jak gdzieś wystawisz :)
    (bardzo to stare ? pewnie powyżej 12 lat ?)

    Pozdrawiam,
    Aleksander

  • 118. Data: 2015-08-20 02:42:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >BMW to najlepsze samochody

    No Adaś ma sysko co najlepsiejsze, telefon najlepsy, ałtko najlepse we wsi -
    jezu, no co za dzieciak :-)

  • 119. Data: 2015-08-20 02:47:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Bingo! Odkrecilem linke i krecilem w garazu, a wskazania ekonomizera
    >w fotoszopie klatka po klatce przerabialem :D

    Wystarczy ze jedziesz w dół, bajki, że 25 km przejechałeś z 200 możesz
    zostawić dla tych którym nie chciało się filmików obejrzeć. Zużycie ponad 8L
    pokazywało ci nawet przy 160 bez przyspieszania.

  • 120. Data: 2015-08-20 12:02:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 02:50:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wystarczy ze jedziesz w dół, bajki, że 25 km przejechałeś z 200 możesz
    > zostawić dla tych którym nie chciało się filmików obejrzeć. Zużycie ponad 8L
    > pokazywało ci nawet przy 160 bez przyspieszania.

    Ta, 25km przejechalem w dol na prostej jak stol autostradzie :-)
    Zobacz jeszcze kilka razy to zobaczysz ze widac kiedy jade lekko:

    - lekko w dol, spalanie: 6-7/100
    - po prostym: spalanie 8-8,5/100
    - lekko pod gore: spalanie 12/100

    Filmy lacznie trwaja 6 minut - znajdz mi taka gorke z ktorej mozna 6 minut
    zjezdzac w dol jadac 200km/h :D
    Durnoto :D

    --
    Adam Sz.