  • 191. Data: 2015-08-23 16:06:31
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 14:35, Adam Sz. pisze:

    > google maps. Zainstaluj sobie i uzywaj - bedziesz jechal zawsze najszybsza
    > trasa, niezaleznie od tego czy 15 min ktos wlasnie zamknal autostrade, czy
    > zdarzyl sie wypadek. Polecam zamiast marudzenia :-)

    Jaja sobie robisz?
    Myślisz, że ktoś wprowadza na bieżąco do google maps sytuacje na drogach
    w mieście w trakcie budowy węzła i dróg dojazdowych?
    Zwłaszcza sytuacje, które się zmieniają z dnia na dzień.

    > Swoja droga to masz chyba to marudzenie wbudowane na stale. A opony ze swojej
    > posesji juz uprzatnales, czy dalej leza, a Ty marudzisz na prawo smieciowe? :-)
    > pozdr.

    Ja naiwny myślałem, że nie jesteś aż tak pojebany, żeby się
    przypierdalać osobowo, kiedy kończą ci się argumenty.
    Tego typu zachowanie świadczy tylko i wyłącznie o twoim chamstwie i
    głupocie.

    > Gdzie takie cuda niby sa? Stacje sa przy autostradach, a bramki na wjezdzie i
    > wyjezdzie. Jeszcze sie nie spotkalem z tym zeby trzeba bylo zjechac z trasy,
    > zeby znalezc stacje. One po prostu sa przy drodze.
    > pozdr.

    Nie chce mi się wyszukiwać wszystkich miejsc, gdzie się natknąłem, a
    zdarzyła mi się ze 3 razy taka sytuacja.
    Tu masz jeden z przykładów:
    https://www.google.pl/maps/place/Brzezimierz/@50.881
    9396,17.1965299,1806m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x470f
    d7be276f7faf:0x9337e3a21de28979?hl=en

  • 192. Data: 2015-08-23 16:48:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie chce mi się wyszukiwać wszystkich miejsc, gdzie się natknąłem, a
    >zdarzyła mi się ze 3 razy taka sytuacja.

    Misiek, nie ma stacji benzynowych, nie ma opłat za autostradę - proste.

    Gówniany ten przykład bo
    https://www.google.pl/maps/dir/50.8839977,17.1958051
    /50.8441976,17.2539216/@50.8631318,17.2283349,14z/da
    ta=!4m2!4m1!3e0?hl=en

  • 193. Data: 2015-08-23 17:59:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 14:35:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > google maps. Zainstaluj sobie i uzywaj - bedziesz jechal zawsze najszybsza
    > trasa, niezaleznie od tego czy 15 min ktos wlasnie zamknal autostrade, czy
    > zdarzyl sie wypadek. Polecam zamiast marudzenia :-)
    Srały muchy będzie wiosna- próbowałem z tego korzystać jadąc na wakacje przez Niemcy
    pod Danię. Zaraz za granicą musiałem przerzucić sie na inną nawigację bo google mnie
    gdzieś na manowce wyprowadzał. No i n do tego czasu dwa razy się zawiesił. W
    ubiegłym roku mnie z Pragi też nie potrafił wyprowadzić

    > Gdzie takie cuda niby sa? Stacje sa przy autostradach, a bramki na wjezdzie i
    > wyjezdzie. Jeszcze sie nie spotkalem z tym zeby trzeba bylo zjechac z trasy,
    > zeby znalezc stacje. One po prostu sa przy drodze.

    Na niemieckiej autostradzie tak jest- tej od granicy w okolicach Szczecina do Lubeki-
    nr drogi nie pamiętam- żeby zatankować musiałem kilkanaście km od autostrady zjechać.
    Jeśli mnie pamięć nie myli to bezpośrednio przy autostradzie stacji na tej trasie nie
    widziałem.

  • 194. Data: 2015-08-23 18:17:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

> [...]
    >od autostrady zjechać. Jeśli mnie pamięć nie myli to bezpośrednio przy
    >autostradzie stacji na tej trasie nie widziałem.

    I mówisz, że dwa razy wtedy musiałeś uiścić opłatę za korzystanie z
    autostrady? Bo przecież - skoro się wypowiadasz - to wiesz o czym tu
    rozmowa? Wiesz, prawda?

  • 195. Data: 2015-08-23 18:29:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 18:17:36 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Imówisz, że dwa razy wtedy musiałeś uiścić opłatę za korzystanie z
    > autostrady? Bo przecież - skoro się wypowiadasz - to wiesz o czym tu
    > rozmowa? Wiesz, prawda?

    Inteligencją to Ty nigdy na tej grupie nie błysnąłeś.
    Na spokojnie przeczytaj cytat na który odpowiadałem. Było tam coś o opłatach za
    korzystanie?
    Ale Twój poziom dyskusji jest mi znany od lat więc w sumie się nie dziwie.

  • 196. Data: 2015-08-23 20:02:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 16:48, Ghost pisze:

    > Misiek, nie ma stacji benzynowych, nie ma opłat za autostradę - proste.

    Oj, przepraszam Misiu. Zapomniałem, że ty zawsze wiesz lepiej.
    Korków też nie ma. Nie ma robót drogowych. Nie ma ograniczeń prędkości.
    Nie ma problemów. W Polsce chce się żyć i jeździć. Jest tak dobrze, że
    być już nie może lepiej.

    9396,17.1965299,1806m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x470f
> [...]

    Misiu, od kiedy to na Mc Donaldzie sprzedają paliwo?
    Jak szukasz stacji benzynowej, bo MUSISZ zatankować i chce ci się lać to
    planujesz się zatrzymać, zatankować paliwo i załatwić potrzeby, a nie
    zwiedzać Mc Donaldy.
    Czy zawsze musisz wyskakiwać z tak durnymi argumentami?

  • 197. Data: 2015-08-23 20:22:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 17:59 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Srały muchy będzie wiosna- próbowałem z tego korzystać jadąc na wakacje
    > przez Niemcy pod Danię.

    Ani google, ani automapa nie nadają sie do nawigowania na zachód od Odry.
    Testowałem wielokrotnie (ostatnio 3 tygodnie temu).

    TG

  • 198. Data: 2015-08-23 21:36:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >zwiedzać Mc Donaldy.
    >Czy zawsze musisz wyskakiwać z tak durnymi argumentami?

    Jakoś byłem pewien, ze napiszesz, ze to McDonald a nie stacja - poprawnie
    oceniłem poziom twej głupoty.

    To samo miejsce tylko po banalnym kliknięciu streetview:

    https://goo.gl/g83jUe

    Naprawdę sądziłeś, że na autostradach są budowane zjazdy do samego
    McDonalda?

    Podpowie mi ktoś gdzie sieją takich matołów? Wolałbym unikać tych miejsc.

  • 199. Data: 2015-08-23 21:39:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Inteligencją to Ty nigdy na tej grupie nie błysnąłeś.

    Ojej

    >Na spokojnie przeczytaj cytat na który odpowiadałem. Było tam coś o
    >opłatach za korzystanie?

    Ta gałąź dyskutuje problem opłat na bramkach z powodu tankowania - widzę że
    pojęcie kontekstu na niektórych jest zbyt abstrakcyjne.

    Ale nie przejmuj się, napisz ponownie, jaki jestem głupi :-)

  • 200. Data: 2015-08-23 21:51:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 21:39:24 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ta gałąź dyskutuje problem opłat na bramkach z powodu tankowania - widzę że
    > pojęcie kontekstu na niektórych jest zbyt abstrakcyjne.

    Tak jak myślałem- kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem- w tej gałęzi odpowiedziałem
    Adamowi odnośnie lokalizacji stacji paliw i nic o opłatach nie było. Czepiasz się dla
    zasady ale to taka norma już w dyskusjach z Twoim udziałem.