    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: "Kupię mieszkanie w tym bloku"....
    Date: Sat, 23 Mar 2019 15:14:06 +0100

    Temat może trochę offtopiczny ale co tam. Cześć przeprowadzających
    się do wybudowanych domów sprzedaje mieszkania w blokach i może
    spotkało się z taką ofertą. W kilku miejscach Polski stało się
    popularne zostawianie na drzwiach do klatki lub tablicach ogłoszeń
    takich ofert kupna. Co to za dziwna metoda zakupu? Jest otodom,,
    jest gratka jest Olx... To są handlarze czy faktycznie "normalni"
    chętni liczący na jakąś okazję?
    Z ciekawości zadzwoniłem pod prezentowany nr. Odebrał jakiś młody
    człowiek,. sprzedał historię o młodym małżeństwie szukającym
    mieszkania do kupna za gotówkę (??). Usłyszawszy "gotówkę" od razu
    wzbudziło to moje podejrzenie, bo kto normalny kupuje za gotówkę (a
    nie jak należy za kredyt). On, z kolei usłyszawszy o mojej
    dezaprobacie transakcji gotówkowej zaczął coś opowiadać, że pieniądze
    mają od rodziców i takie tam...
    Natomiast na pytanie czemu szuka taką dziwną metodą odrzekł, że
    nie chce być pod presją cenową a ta metoda mu taki komfort braku
    presji daje... O co chodzi?

    --
    Marek