  • 1. Data: 2009-06-15 12:32:25
    Temat: Łasice na poddaszu
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Na poddaszu zadomowiły się łasice. Z tego co udało mi się ustalić jest ich 3
    szt. i nocą strasznie hałasują, ganiają się po strychu i po blachodachówce -
    nie mam jeszcze podbitki ani elewacji - wchodzą pomiędzy blachodachówką a
    krokwiami. Jak humanitarnie się ich pozbyć?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2009-06-15 13:03:23
    Temat: Re: Łasice na poddaszu
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 14:32:25 +0200, --=olo=-- napisał(a):

> [...]
    > nie mam jeszcze podbitki ani elewacji - wchodzą pomiędzy blachodachówką a
    > krokwiami. Jak humanitarnie się ich pozbyć?

    Zainwestuj w koty

    T.

  • 3. Data: 2009-06-15 13:42:28
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam jeszcze podbitki ani elewacji - wchodzą pomiędzy blachodachówką a
    > krokwiami. Jak humanitarnie się ich pozbyć?

    Wolisz hałasujące szczury i myszy?

  • 4. Data: 2009-06-15 21:27:04
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Zainwestuj w koty

    To chyba w bardzo ostre albo DUŻE koty ;)

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 5. Data: 2009-06-16 14:15:34
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Panslavista pisze:
    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > 3
    > blachodachówce -
    >
    > Wolisz hałasujące szczury i myszy?

    heheh
    to chyba z automatu leci ;)

    wszystko można odwrócić do góry nogami.
    a mi sie wydaje ze jest mozliwosc zeby nie bylo i łasic i myszy i szczurów.

    ja nie polecam hodowli łasić na poddaszu, miałem wiec wiem ze negatywne
    aspekty tego przewyższają korzyści
    - hałas w nocy niemiłosierny
    - gówien na poddaszu chyba z 50kg
    - powyciskana wełna z pod krokwi walała sie po całym ogrodzie
    - a myszy i tak były tyle ze w piwnicy ;)

    Michał

  • 6. Data: 2009-06-16 14:47:31
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > - a myszy i tak były tyle ze w piwnicy ;)

    Trzeba było zostawić uchylone okienko i deskę do wchodzenia...
    Jeże hałasują jeszcze głośniej.