  • 1. Data: 2009-06-14 17:56:01
    Temat: Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Jak to w koncu jest z "zarowkami tradycyjnymi" w UE?
    Jakich zarowek zakazuja sprzedawac i od kiedy?

    Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-06-14 22:24:28
    Temat: Re: Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 10:56:01 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > Hej
    >
    > Jak to w koncu jest z "zarowkami tradycyjnymi" w UE?
    > Jakich zarowek zakazuja sprzedawac i od kiedy?
    >
    > Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

    To ja jutro lecę po kontener zwykłych żarówek...
    :-)

  • 3. Data: 2009-06-14 22:29:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 00:29:39 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Ja po 50kg soli, cukru i mydła...

    I na ile to wystarczy... I tak bez sensu...

  • 4. Data: 2009-06-14 22:29:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > To ja jutro lecę po kontener zwykłych żarówek...
    > :-)

    Ja po 50kg soli, cukru i mydła...

  • 5. Data: 2009-06-15 08:17:10
    Od: mk <d...@t...pl>

    7 sek. w google i
    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_conte
    nt/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,
    9314/Itemid,45/
    Pdr. M.

  • 6. Data: 2009-06-15 13:10:08
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 10:17:10 +0200, mk napisał(a):

    > 7 sek. w google i
    > http://www.budujemydom.pl/component/option,com_conte
    nt/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,
    9314/Itemid,45/
    > Pdr. M.

    Siekiera się w kieszeni otwiera, normalnie.
    W dodatku mają po domach chodzić i sprawdzać, czym kto świeci...

    T.

  • 7. Data: 2009-06-15 13:35:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-06-15 14:03:06
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_conte
    nt/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,
    9314/Itemid,45/

    Jedni oczami, inni łysiną, jajami lub gołą dupą...

  • 9. Data: 2009-06-15 16:45:30
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 16:03:06 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Jedni oczami, inni łysiną, jajami lub gołą dupą...

    Nie bój, nie bój - już nam europosły z PO to załatwią.
    Na stole kaganek, na mordzie kaganiec, a dwutlenek we łbie

    T.

  • 10. Data: 2009-06-15 17:46:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Jun 2009 15:10:08 +0200, osobnik zwany Tomasz
    Nowicki wystukał:

> [...]
    4/Itemid,45/

    > Siekiera się w kieszeni otwiera, normalnie. W dodatku mają po domach

    a kontrolera od abonamentu też wpuszczasz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?